Το Perrier επιστρέφει με μία νέα εκδοχή της θρυλικής του διαφήμισης

Heat by PERRIER: Ο καταξιωμένος σκηνοθέτης Cary Joji Fukunaga σκηνοθετεί τη νέα διαφήμιση με φόντο την Αθήνα.

Γράφει: Esquire Editors 11 Ιουνίου 2021

Αξιοποιώντας ένα από τα ιστορικά μηνύματα του brand, "De l’eau, de l’air, la vie", "Νερό, Αέρας, Ζωή!", η νέα διεθνής καμπάνια του PERRIER®, τα γυρίσματα της οποίας πραγματοποιήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας, χρησιμοποιεί τη μυθική θεματική των εμβληματικών sagas και βασίζεται στους δημιουργικούς και καλλιτεχνικούς κώδικες των διαφημίσεων, που έχουν αποτυπώσει τη διάσταση της pop κουλτούρας του, όπως η "La Lionne" του Jean-Paul Goude ή το "La Danse Cosmique" σε σκηνοθεσία του Ridley Scott.

Από τον Andy Warhol έως τον Salvador Dali και πρόσφατα τον καλλιτέχνη Takashi Murakami, η μάρκα PERRIER® πάντοτε δημιουργεί πρωτότυπο πολιτιστικό περιεχόμενο με μια σύγχρονη προσέγγιση, εμπνευσμένο από τις τάσεις στον κόσμο του θεάματος και της ψυχαγωγίας. Το 2021 ένα νέο κεφάλαιο ξεκίνησε: το PERRIER® επέστρεψε με τη δημιουργία ενός αλληγορικού κόσμου για να εκφράσει τη "δίψα" για τη ζωή.

To concept της διαφήμισης

Η νέα διαφήμιση απεικονίζει έναν κόσμο σε υπερθέρμανση, ο οποίος συμβολίζεται με μια πόλη με υψηλή θερμοκρασία και με τους κατοίκους της να προσπαθούν να προστατευτούν από τη ζέστη. Μία δυναμική, σύγχρονη γυναίκα φτάνει σε ένα άλογο κρατώντας το δροσιστικό PERRIER®. Ο χαρακτηριστικός ήχος "pschitt” αντηχεί σε ολόκληρη την πόλη, τραβώντας την προσοχή των κατοίκων, ενώ στη προσπάθειά τους να πάρουν τη φιάλη από την πρωταγωνίστρια και να γευτούν το δροσιστικό PERRIER®, ξεκινά ένα εντυπωσιακό κυνήγι στους δρόμους και τις σκεπές της πόλης. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με το πλάνο της ηρωίδας, η οποία τελικά καταφέρνει να κρατήσει τη φιάλη και να ξεδιψάσει, αποκαλύπτοντας τον λόγο της νίκης της στους κατοίκους αυτού του αλληγορικού κόσμου: να φέρει τη ζωή και μαζί με αυτή την ελπίδα για την ανθρωπότητα. Μέσω αυτής της αλληγορίας, το PERRIER® αξιοποίησε το χαρακτηριστικό μήνυμα της μάρκας: "De l’eau, de l’air, la vie", "Νερό, Αέρας, Ζωή!".

Ιστορικά, το PERRIER® είχε πάντοτε ένα avant-garde όραμα δημιουργικότητας. Η προσέγγιση αυτή είναι έκδηλη στη νέα διαφήμιση, που σπάει το κατεστημένο και μεταφέρει τον θεατή σε ένα αλληγορικό ταξίδι. Η επιλογή του σεναρίου, των χρωμάτων, της μουσικής και των σκηνών, συμβάλλουν στη διάσταση της pop κουλτούρας και της ψυχαγωγίας. Ο σκηνοθέτης Cary Joji Fukunaga έχει εμφυσήσει στο project το μοναδικό στυλ και την ενέργειά του.

Τα γυρίσματα της διαφήμισης "Heat by PERRIER®", η οποία αποτελεί διεθνή κινηματογραφική παραγωγή, πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Αύγουστο στη πλατεία Κοντζιά στην Αθήνα και άλλα κεντρικά σημεία της πόλης.

Το Perrier επιστρέφει με μία νέα εκδοχή της θρυλικής του διαφήμισης

Ο Sean Murphy, Strategy Marketer της Nestlé, επισημαίνει ότι "αυτή η καμπάνια είναι μία αναγέννηση για το Perrier®, είναι η απόδειξη ότι η μάρκα δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρη από σήμερα, ενώ ταιριάζει απόλυτα με την πολιτιστική και δημιουργική κληρονομιά της και το ενδιαφέρον για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Επιπλέον, φέρει ένα ισχυρό μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, το μήνυμα ότι κάθε γενιά έχει την ευκαιρία να ζήσει τη ζωή στο έπακρο".

Ο Emmanuel Ferry, Πρόεδρος της Ogilvy Paris, δήλωσε: "Η ιδέα πίσω από την καμπάνια ήταν η σύνδεση της μάρκας Perrier® με την pop κουλτούρα της εποχής της. Η συνεργασία με έναν σημαντικό σκηνοθέτη της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας αποτέλεσε "κλειδί" για το νέο αυτό κεφάλαιο της μάρκας. Στόχος μας ήταν να κάνουμε αυτό το εμβληματικό brand περισσότερο σύγχρονο και ευχάριστο".


ΛΊΓΑ ΛΌΓΊΑ ΓΊΑ ΤΌ PERRIER

Για περισσότερο από έναν αιώνα, το PERRIER®, έχει συνεργαστεί με μερικούς από τους πιο αξιόλογους καλλιτέχνες, όπως ο Andy Warhol, ο Salvador Dali, ο Bernard Villemot και ο Jean-Gabriel Domergue. Από τη δημιουργία του το 1863 στη γαλλική πόλη Vergèze, το PERRIER® χαίρει παγκόσμιας αναγνώρισης χάρη στην εμβληματική, πράσινη φιάλη του. Αναγνωρισμένο σε περισσότερες από 140 χώρες, φημίζεται ως το φυσικό, μεταλλικό νερό με τις εκρηκτικές φυσαλίδες.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Δείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική

Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Αν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser

Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους

Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.

Γιατί η δύναμη στους πήχεις σου είναι μυστικό μακροζωΐας

Η δύναμη της λαβής είναι βασικός δείκτης υγείας και μακροζωίας. Μάθε πώς με απλές ασκήσεις για τους πήχεις μπορείς να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και να μειώσεις κινδύνους.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

O Neymar κληρονόμησε 1 δισ. ευρώ από κάποιον Βραζιλιάνο που δεν είχε συναντήσει ποτέ

Ένας Βραζιλιάνος επιχειρηματίας που δεν είχε γνωρίσει ποτέ τον Neymar φαίνεται πως άφησε σε εκείνον την περιουσία του. Η κληρονομιά αγγίζει το 1 δισ. ευρώ.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Έχει φάει ξύλο και μαχαιριά, τον έχουν χτυπήσει αμάξι και λεωφορείο-ποιος πασίγνωστος ηθοποιός παραμένει ζωντανός

Για τους περισσότερους ηθοποιούς η δράση τελειώνει όταν κλείνουν οι κάμερες, για εκείνον όμως, συνεχίζεται και στην καθημερινότητά του. Κι ύστερα λένε για τις γάτες ότι είναι εφτάψυχες... Spoiler alert: Συμμετέχει στο cast του Wednesday.

Γραφει Νικη Κοντομηνα