Influencers με δηλωμένο το ρετούς στα social media

Η Νορβηγία απαιτεί από τους influencers να δηλώνουν ότι φωτογραφίες που δημοσιεύουν στα social media είναι προϊόν επεξεργασίας.

Γράφει: Esquire Editors 04 Ιουλίου 2021

Νέοι κανονισμοί από το Υπουργείο Παιδιών και Οικογενειακών Υποθέσεων της Νορβηγίας καθιστούν παράνομη για τους influencers και τους διαφημιστές να κοινοποιούν ρετουσαρισμένες φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς. Ο νόμος, που υιοθετήθηκε νωρίτερα αυτόν τον μήνα με συντριπτική πλειοψηφία - με 72 ψήφους υπέρ της αλλαγής, έναντι 15 κατά – απαιτεί εικόνες στις οποίες το μέγεθος του σώματος, το σχήμα ή το δέρμα του ατόμου έχουν αλλάξει, πριν ή μετά τη λήψη της φωτογραφίας, να φέρουν επισήμανση σχεδιασμένη από το υπουργείο. Ως παραδείγματα των αλλαγών μετά από επεξεργασία των φωτογραφιών αναφέρονται οι διαστάσεις της μέσης, τα μεγεθυμένα χείλη και οι παραποιημένοι μύες.

Η συνέχεια στο Missbloom.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

H επιστημονική μαγεία του Wi-Fi εν πτήσει

Η οξύμωρη πρόκληση της αποθήκευσης σε clouds, ενώ πετάς κυριολεκτικά στα σύννεφα.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Monica Bellucci, πρώτη φορά ξανθιά

Φυσικά, για ακόμη μία φορά, δεν υπάρχουν λόγια.

Η σαγηνευτικά άγρια Lancia ECV2

Δυναμική, γοητευτική, αυθεντική.

Claire Foy όπως λέμε Sheryl Sandberg

Η πολυσυζητημένη διευθύντρια του Facebook καταφθάνει στη μικρή οθόνη.

Τα Red Flag emojis είναι παντού στα social media. Αλλά γιατί;

Για όλα υπάρχει μία εξήγηση και στην προκειμένη περίπτωση είναι απλή.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη