Κι όμως, αυτή η "περίεργη εκπομπή" ξεπέρασε το Squid Game στο Netflix
Η πιο δημοφιλής εκπομπή του Netflix φέτος ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αποδεικνύοντας ότι... ακόμη και κάτι απρόσμενο μπορεί να κερδίσει το κοινό.
Μπορεί το Netflix να έχει επενδύσει δισεκατομμύρια σε αστέρες και εντυπωσιακά ειδικά εφέ για να κερδίσει το κοινό, αλλά φέτος τα Χριστούγεννα ένα… τζάκι έκλεψε την παράσταση.
Η εκπομπή "Crackling Birchwood Fireplace" – ένα απλό βίντεο από καυσόξυλα που σιγοκαίγονται – έγινε η πιο δημοφιλής εκπομπή του Netflix στο Ηνωμένο Βασίλειο την Boxing Day, ξεπερνώντας τη δεύτερη σεζόν του Squid Game.
Τι είναι αυτό το "εικονικό τζάκι";
Το πρόγραμμα, διάρκειας μίας ώρας, δείχνει φλεγόμενα ξύλα σε λούπα και συνοδεύεται από περιγραφή: "Οι ήχοι του σπασίματος και του τριξίματος της σημύδας δημιουργούν μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα".
Ακόμη και η κλασική εκδοχή του τζακιού, το "Classic Crackling Fireplace", κατέλαβε την τρίτη θέση στις προβολές εκείνης της ημέρας, υπενθυμίζοντας ότι λίγα πράγματα είναι πιο μαγικά από τη φλόγα ενός τζακιού – έστω και ψηφιακού.
Τα ψηφιακά τζάκια του Netflix
Η συγκεκριμένη "εκπομπή” δεν είναι κάτι καινούργιο. Το Netflix ξεκίνησε να προβάλλει ψηφιακά τζάκια το 2013 με τη σειρά "Fireplace for Your Home". Έκτοτε, έχουμε δει διάφορες παραλλαγές, όπως το "Bridgerton: Fireplace", το "Mid-Century Modern Fireplace" και το "Family Pack: Fireplace" με θέμα την κατασκήνωση.
Η δημοτικότητά τους κορυφώνεται κάθε Χριστούγεννα. Πέρυσι, δύο εκπομπές τζακιού βρέθηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση της κατάταξης του Netflix την ημέρα των Χριστουγέννων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Φέτος, το "Crackling Birchwood Fireplace" κατέκτησε την κορυφή όχι μόνο στη Βρετανία, αλλά και στον Καναδά, ενώ στις ΗΠΑ έφτασε στη δεύτερη θέση.
Το φαινόμενο έχει αποκτήσει μέχρι και παρωδία: ένα μίνι ντοκιμαντέρ στο YouTube του Netflix δείχνει σκηνοθέτες να επιλέγουν προσεκτικά τα ιδανικά κούτσουρα για την τέλεια λήψη.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Ο Aaron Taylor-Johnson πρωταγωνιστεί στη νέα παγκόσμια καμπάνια του Jameson με την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου
Η νέα καμπάνια Jameson Black Barrel με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό φέρει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Γιώργου Λάνθιμου.
Capital Yachting & Zela Jet: Στρατηγική σύμπραξη για ολοκληρωμένες υπηρεσίες luxury travel
Η σύμπραξη των δύο εταιρειών βασίζεται στην κοινή φιλοσοφία ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης πολυτελείας απαιτεί αποτελεσματικότητα, εξατομίκευση και πλήρη ενοποίηση υπηρεσιών, από την αερομεταφορά μέχρι το yachting.
Γιατί η μέθοδος άσκησης 2-2-2 είναι η καλύτερη για άνδρες μετά τα 40-την προτείνουν οι ειδικοί
Η μέθοδος 2-2-2 προτείνει μια πιο στοχευμένη φιλοσοφία προπόνησης με έμφαση στην απλότητα και την ποιότητα. Μάθε πώς λειτουργεί και σε ποιους μπορεί να ταιριάξει.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςInfinity Athens: Η Αθήνα αλλάζει χρόνο στο πιο δυναμικό ballroom της πόλης
Μια από τις πιο δυνατές προτάσεις για το New Year’s Eve στην Αθήνα έρχεται από το Infinity Athens, που μετατρέπει το Intercontinental σε δύο ζωντανές σκηνές με DJs, live acts και έναν αληθινά εορταστικό ρυθμό.
Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Βραβείων Nikon Comedy Wildlife Awards 2025
Ο Mark Meth-Cohn κέρδισε το πρώτο βραβείο στα Nikon Comedy Wildlife Awards με την ξεκαρδιστική φωτογραφία του, με τίτλο "High Five" (Κόλλα πέντε).
Γιατί η κατάψυξη ωαρίων είναι πιο δημοφιλής από ποτέ;
Η κατάψυξη ωαρίων είναι μια μέθοδος αποθήκευσης μη γονιμοποιημένων ωαρίων με σκοπό να χρησιμοποιηθούν για την μελλοντική επίτευξη εγκυμοσύνης.

