Ο Kanye West πουλάει πλέον μπλουζάκια με σβάστικες σαν να μην τρέχει τίποτα
Ο Kanye West έκανε ξανά το "θαύμα" του. Μετά από μια διαφήμιση στο Super Bowl, μετέτρεψε το Yeezy.com σε κατάστημα που πουλάει μπλουζάκια με σβάστικες, σοκάροντας τα media και όσους ενέκριναν το διαφημιστικό.
Ο Kanye West δεν σταματά να σοκάρει. Αυτήν τη φορά, το έκανε μέσω του Super Bowl. Η διαφήμιση της Yeezy.com που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του μεγάλου τελικού άφησε τους θεατές άφωνους με την περίεργη αισθητική της.
Αυτό όμως που ακολούθησε ήταν ακόμη πιο εξωφρενικό: Ο West άλλαξε αμέσως το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του, προσθέτοντας μόνο ένα προϊόν προς πώληση – ένα λευκό μπλουζάκι με σβάστικα, στην τιμή των 20 δολαρίων.
Μέχρι τη στιγμή που η διαφήμιση έπαιξε στον αέρα, το Yeezy.com φιλοξενούσε έναν Shopify-powered κατάλογο με απλά, μη επώνυμα ρούχα – μπλουζάκια, παντελόνια, μπουφάν – τίποτα που θα μπορούσε να προκαλέσει αντιδράσεις. Ωστόσο, σύμφωνα με το Variety, αμέσως μετά την προβολή της διαφήμισης, η σελίδα άλλαξε και το μοναδικό προϊόν που υπήρχε ήταν το μπλουζάκι με τη σβάστικα. Ήταν ήδη αργά: το διαφημιστικό είχε βγει στον αέρα και οι σταθμοί που το μετέδωσαν δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα.
Πώς πέρασε η διαφήμιση
Σύμφωνα με πηγές, το διαφημιστικό της Yeezy.com πέρασε από νομική έγκριση, καθώς δεν παρουσίαζε κάτι προσβλητικό. Ήταν ένα φτηνό σποτ, γυρισμένο με iPhone, όπου ο West εμφανίζεται σε μία οδοντιατρική καρέκλα, λέγοντας: "Λοιπόν παιδιά, ξόδεψα όλα τα λεφτά της διαφήμισης σε αυτά τα νέα δόντια. Οπότε έπρεπε να τη γυρίσω με iPhone. Μπείτε στο yeezy.com".
Το διαφημιστικό μεταδόθηκε από τρεις σταθμούς της Fox, μεταξύ αυτών και το KTTV του Λος Άντζελες, ενώ φέρεται να παίχτηκε και σε άλλες αγορές. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο West αγοράζει χρόνο σε τοπικά κανάλια κατά τη διάρκεια του Super Bowl. Το 2024 είχε κάνει το ίδιο με μια άλλη διαφήμιση, που όμως δεν είχε προκαλέσει αντιδράσεις.
Τα προειδοποιητικά σημάδια
Είναι γνωστό ότι ο Kanye West έχει αυτοχαρακτηριστεί "ναζί" και το προφίλ του στο X έχει απενεργοποιηθεί επανειλημμένα για αντισημιτικά σχόλια. Από το "Είμαι ναζί" μέχρι το "Ο Χίτλερ είναι τόσο cool", οι πρόσφατες δηλώσεις του προμήνυαν ότι κάτι ακραίο θα ακολουθούσε. Παρόλα αυτά, η διαφήμιση πέρασε απαρατήρητη επειδή επρόκειτο για τοπικό σποτ – κάτι που επιλέγουν συχνά αμφιλεγόμενοι διαφημιζόμενοι για να αποφύγουν τη μεγάλη δημοσιότητα των εθνικών διαφημίσεων.
"Ήταν μια μικρή διαφήμιση, νομίζω ότι κανείς δεν έβαλε τα κομμάτια μαζί", ανέφερε πηγή από τον χώρο των media. "Το περιεχόμενο ήταν καθαρό, η σελίδα ήταν καθαρή, οπότε τυπικά όλα έμοιαζαν εντάξει".
Δείτε πώς ήταν η σελίδα πριν και μετά την αλλαγή:
Yeezy.comΗ αντίδραση των εταιρειών
Το Fox και η διαφημιστική εταιρεία USIM που τοποθέτησε το διαφημιστικό δεν έχουν σχολιάσει το περιστατικό. Η Shopify επίσης δεν έχει απαντήσει στις καταγγελίες. Ο ειδικός στις κρίσεις PR, Ronn Torossian, χαρακτήρισε την απόφαση της Shopify να επιτρέψει την πώληση αυτών των προϊόντων "τεράστιο λάθος". "Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να επιτρέπεται η πώληση ενός συμβόλου που αντιπροσωπεύει τη γενοκτονία έξι εκατομμυρίων ανθρώπων", δήλωσε.
Ο Kanye West φαίνεται πως συνεχίζει με την προκλητική του συμπεριφορά, μετά το "ρεσιτάλ" των προηγούμενων ημερών, που οδήγησε και στη διαγραφή του από το X.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
HUAWEI Pura 80 Series: Η τέχνη της φωτογραφίας και του design σε νέα εποχή
Η Huawei φέρνει στην ελληνική αγορά τη νέα, εμβληματική σειρά HUAWEI Pura 80 Series, θέτοντας νέα πρότυπα στην κινητή φωτογραφία και το design.
Διαδικτυακό μπλακάουτ: Προβλήματα σε υπηρεσίες της Amazon παγκοσμίως - Ποιες άλλες εφαρμογές επηρεάζονται;
Χάος στο διαδίκτυο μετά από σοβαρή βλάβη στους Amazon Web Services (AWS), που "έριξε" εφαρμογές όπως τα Snapchat, Roblox, Fortnite και Zoom. Οι αναφορές για προβλήματα αυξάνονται ραγδαία και στην Ελλάδα.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςO 969 Rock FM κάνει το viral trend AI Elevator Challenge μια ροκ εμπειρία
Το πιο viral trend των social έγινε… ροκ! Ο 969 Rock FM μπαίνει στο AI Elevator Challenge και ανεβάζει τη φαντασία (και την ένταση) στα ύψη, παρέα με τους μεγαλύτερους θρύλους της ροκ.
Γιατί οι επιστήμονες εμπιστεύονται όλο και λιγότερο την Τεχνητή Νοημοσύνη
Νέα στοιχεία σκιαγραφούν τις αντιλήψεις της ερευνητικής κοινότητας για την τεχνητή νοημοσύνη το 2025, αναδεικνύοντας μεταβολές στη στάση απέναντι στην τεχνολογία.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΠώς μπορείς να μετατρέψεις τις φωτογραφίες σου σε βίντεο
Η Google φέρνει ένα νέο εργαλείο στο Gemini που επιτρέπει στους χρήστες να δίνουν ζωή στις φωτογραφίες τους, μετατρέποντάς τες σε εντυπωσιακά βίντεο με λίγα μόνο κλικ.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΗ λίστα με τα ισχυρότερα διαβατήρια - Εκτός Top 10 για 1η φορά οι ΗΠΑ, πού βρίσκεται η Ελλάδα
Ο Henley Passport Index για το 2025 δείχνει ποιες χώρες έχουν τα πιο "δυνατά" διαβατήρια. Δείτε τη θέση της Ελλάδας, τις αλλαγές για ΗΠΑ και Βρετανία και τις ανατροπές στην κατάταξη.

