
"Ξυρίστε τον τοξικό ανδρισμό": Η νέα διαφήμιση της Gillette γίνεται viral και διχάζει
Σωρεία αντιδράσεων από άντρες χρήστες στα social media για τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας που συντάσσεται με το κίνημα του #ΜeToo.

"Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, ενδοοικογενειακή βία, τοξική αρρενωπότητα. Είναι πράγματι όλα αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άντρα;" διερωτάται μία αντρική φωνή και συνεχίζει: "Ας σταματήσουμε να λέμε τις ίδιες και τις ίδιες δικαιολογίες, "Αγόρια είναι”. Ευτυχώς σήμερα η νοοτροπία αυτή έχει αρχίσει να αλλάζει. Επειδή πιστεύουμε στον καλύτερο εαυτό των αντρών. Επειδή τα αγόρια του σήμερα είναι οι άντρες του αύριο".
Αναδιατυπώνοντας την κλασική ατάκα της "Ο,τι καλύτερο για τον άντρα", η Gillette με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της που φέρει τον τίτλο "We Believe: The Best a Man Can Get" και στην οποία δεν προβάλλεται ούτε ένα ξυραφάκι, συντάσσεται με το πνεύμα των καιρών και στηρίζει το κίνημα του #ΜeToo. Κάνει έκκληση στους απανταχού άντρες να αλλάξουν προς το καλύτερο: Από την συμπεριφορά τους απέναντι στις γυναίκες μέχρι στους φίλους τους και στην κοινωνία εν γένει. Να βάλουν φρένο στον εκφοβισμό, την σεξουαλική παρενόχληση και οποιαδήποτε μη πρέπουσα συμπεριφορά.
Το σποτ κυκλοφόρησε πριν από τρεις ημέρες και μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές έχει συγκεντρώσει στο YouTube 10.000.000 views και 220 χιλιάδες likes έναντι 583 χιλιάδων dislikes, φανερώνοντας την απογοήτευση μερίδας αντρών που ένιωσαν ότι η συγκεκριμένη κίνηση της Gillette τους προβάλλει, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία του αντρικού πληθυσμού είναι σεξουαλικά πεινασμένα και βίαια άτομα.
"Αφήστε τα αγόρια να φερθούν σαν αγόρια και τους άντρες να σαν άντρες" έγραψε στο Twitter ο Βρετανός δημοσιογράφος Piers Morgan.
I've used @Gillette razors my entire adult life but this absurd virtue-signalling PC guff may drive me away to a company less eager to fuel the current pathetic global assault on masculinity.
— Piers Morgan (@piersmorgan) January 14, 2019
Let boys be damn boys.
Let men be damn men. https://t.co/Hm66OD5lA4
Υπήρχαν κι εκείνοι πάντως που έκαναν λόγο για ένα νέο κεφάλαιο τόσο στην εταιρεία, όσο και γενικότερα στη νοοτροπία και στον τρόπο που πρέπει να χειρίζονται διαφημιστικά το grooming οι εκάστοτε εταιρείες που ασχολούνται με την αντρική περιποίηση.
Για παράδειγμα, η συγκεκριμένη διαφήμιση της Gillette λανσαρίστηκε έξι χρόνια μετά το ακόλουθο σποτ, που ευνοεί ξεκάθαρα αυτές ακριβώς τις συμπεριφορές που η ίδια σήμερα "κατακεραυνώνει".
Στη διαφήμιση του 2013 πρωταγωνιστούσαν η Kate Upton και η Hannah Simone σε μία προσπάθεια της εταιρείας να πείσει τους άντρες καταναλωτές ότι ο τρόπος για να "ρίχνουν" τις πιο σέξι γυναίκες είναι χρησιμοποιώντας τα ξυραφάκια της.
Από την πλευρά της, η Gillette σε επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε ο διευθυντής της εταιρείας για τη Βόρεια Αμερική, Pankaj Bhalla με αφορμή την αρνητική αντιμετώπιση της καμπάνιας της ανέφερε ότι: "Η συζήτηση είναι σημαντική και ως μία κοινωνία που ενθαρρύνει τους άντρες να βρίσκονται στην κορυφή, νιώθουμε υποχρεωμένοι να μιλάμε και να αντιδράμε".
Δεδομένου της σωρείας αντιδράσεων που προκλήθηκαν για μία διαφήμιση που βασικά αυτό που περνάει προς τα έξω είναι να συμπεριφερόμαστε αξιοπρεπώς ως πολίτες, το σίγουρο είναι ότι δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα ως κοινωνία για οποιαδήποτε αλλαγή προς το καλύτερο. Ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς και τα στερεότυπα ακλόνητα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Να γιατί δολοφονήθηκε ο John Lennon - Τι είπε ο δολοφόνος του
Στις 8 Δεκεμβρίου 1980, ο Mark David Chapman σκότωσε τον John Lennon στη Νέα Υόρκη. Σχεδόν μισό αιώνα μετά, ο δολοφόνος του θρύλου των Beatles αποκάλυψε τι τον οδήγησε στο φρικτό έγκλημα.
Γραφει Νικη ΚοντομηναH σύζυγος του Sylvester Stallone, Jennifer Flavin έχει τη δική της θεωρία για την αύξηση των τρανς παιδιών στο Χόλιγουντ
Σε μία εποχή κατά την οποία αρκετοί διάσημοι όπως οι Charlize Theron, Megan Fox και Elon Musk έχουν παιδιά που αυτοπροσδιορίζονται ως τρανς, η επιχειρηματίας έδωσε τη δική της ερμηνεία για το εν λόγω φαινόμενο.
Γραφει Νικη ΚοντομηναTo Ninja Gaiden 4 είναι απ' τα κορυφαία action games των τελευταίων ετών [Game Review]
Δοκιμάσαμε το video game Ninja Gaiden 4. Αυτές είναι οι τελικές μας εντυπώσεις.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΈνας μίνι οδηγός βελτίωσης της ζωής μας, σύμφωνα με το Harvard
Δοκιμασμένες συμβουλές ευεξίας και όχι μόνο, από τους ειδικούς των ειδικών.
Γιατί πολλοί άντρες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν σαπούνι
Από το άρθρο του James Hamblin μέχρι τις δηλώσεις διάσημων όπως ο Jake Gyllenhaal, η τάση κατά του σαπουνιού προκαλεί συζήτηση για τη φροντίδα του δέρματος και τη φυσική ισορροπία του σώματος.
Γραφει Πωλινα ΦραγκουΑπίστευτο: Βρέθηκε πραγματικός τρελός επιστήμονας - Σε ποια χώρα συνελήφθη;
Μια απρόσμενη υπόθεση ξεκίνησε από ένα περιστατικό σε μια αυλή και εξελίσσεται σε δικαστική ιστορία, με επίκεντρο έναν ερασιτέχνη, που πειραματιζόταν με χημικά.
Γραφει Τιμος Σαλαμες