"Ξυρίστε τον τοξικό ανδρισμό": Η νέα διαφήμιση της Gillette γίνεται viral και διχάζει
Σωρεία αντιδράσεων από άντρες χρήστες στα social media για τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας που συντάσσεται με το κίνημα του #ΜeToo.
"Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, ενδοοικογενειακή βία, τοξική αρρενωπότητα. Είναι πράγματι όλα αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άντρα;" διερωτάται μία αντρική φωνή και συνεχίζει: "Ας σταματήσουμε να λέμε τις ίδιες και τις ίδιες δικαιολογίες, "Αγόρια είναι”. Ευτυχώς σήμερα η νοοτροπία αυτή έχει αρχίσει να αλλάζει. Επειδή πιστεύουμε στον καλύτερο εαυτό των αντρών. Επειδή τα αγόρια του σήμερα είναι οι άντρες του αύριο".
Αναδιατυπώνοντας την κλασική ατάκα της "Ο,τι καλύτερο για τον άντρα", η Gillette με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της που φέρει τον τίτλο "We Believe: The Best a Man Can Get" και στην οποία δεν προβάλλεται ούτε ένα ξυραφάκι, συντάσσεται με το πνεύμα των καιρών και στηρίζει το κίνημα του #ΜeToo. Κάνει έκκληση στους απανταχού άντρες να αλλάξουν προς το καλύτερο: Από την συμπεριφορά τους απέναντι στις γυναίκες μέχρι στους φίλους τους και στην κοινωνία εν γένει. Να βάλουν φρένο στον εκφοβισμό, την σεξουαλική παρενόχληση και οποιαδήποτε μη πρέπουσα συμπεριφορά.
Το σποτ κυκλοφόρησε πριν από τρεις ημέρες και μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές έχει συγκεντρώσει στο YouTube 10.000.000 views και 220 χιλιάδες likes έναντι 583 χιλιάδων dislikes, φανερώνοντας την απογοήτευση μερίδας αντρών που ένιωσαν ότι η συγκεκριμένη κίνηση της Gillette τους προβάλλει, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία του αντρικού πληθυσμού είναι σεξουαλικά πεινασμένα και βίαια άτομα.
"Αφήστε τα αγόρια να φερθούν σαν αγόρια και τους άντρες να σαν άντρες" έγραψε στο Twitter ο Βρετανός δημοσιογράφος Piers Morgan.
I've used @Gillette razors my entire adult life but this absurd virtue-signalling PC guff may drive me away to a company less eager to fuel the current pathetic global assault on masculinity.
— Piers Morgan (@piersmorgan) January 14, 2019
Let boys be damn boys.
Let men be damn men. https://t.co/Hm66OD5lA4
Υπήρχαν κι εκείνοι πάντως που έκαναν λόγο για ένα νέο κεφάλαιο τόσο στην εταιρεία, όσο και γενικότερα στη νοοτροπία και στον τρόπο που πρέπει να χειρίζονται διαφημιστικά το grooming οι εκάστοτε εταιρείες που ασχολούνται με την αντρική περιποίηση.
Για παράδειγμα, η συγκεκριμένη διαφήμιση της Gillette λανσαρίστηκε έξι χρόνια μετά το ακόλουθο σποτ, που ευνοεί ξεκάθαρα αυτές ακριβώς τις συμπεριφορές που η ίδια σήμερα "κατακεραυνώνει".
Στη διαφήμιση του 2013 πρωταγωνιστούσαν η Kate Upton και η Hannah Simone σε μία προσπάθεια της εταιρείας να πείσει τους άντρες καταναλωτές ότι ο τρόπος για να "ρίχνουν" τις πιο σέξι γυναίκες είναι χρησιμοποιώντας τα ξυραφάκια της.
Από την πλευρά της, η Gillette σε επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε ο διευθυντής της εταιρείας για τη Βόρεια Αμερική, Pankaj Bhalla με αφορμή την αρνητική αντιμετώπιση της καμπάνιας της ανέφερε ότι: "Η συζήτηση είναι σημαντική και ως μία κοινωνία που ενθαρρύνει τους άντρες να βρίσκονται στην κορυφή, νιώθουμε υποχρεωμένοι να μιλάμε και να αντιδράμε".
Δεδομένου της σωρείας αντιδράσεων που προκλήθηκαν για μία διαφήμιση που βασικά αυτό που περνάει προς τα έξω είναι να συμπεριφερόμαστε αξιοπρεπώς ως πολίτες, το σίγουρο είναι ότι δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα ως κοινωνία για οποιαδήποτε αλλαγή προς το καλύτερο. Ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς και τα στερεότυπα ακλόνητα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Οι καλύτεροι ταξιδιωτικοί προορισμοί για το 2026, σύμφωνα με το National Geographic
Ανακάλυψε τη λίστα του National Geographic με τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς για το 2026, από τη Νότια Κορέα μέχρι τις Άλπεις και τη Χαβάη.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΠοιο φρούτο έχει την περισσότερη πρωτεΐνη
Ποια φρούτα είναι αυτά με την περισσότερη πρωτεΐνη; Ανακάλυψέ τα και βάλτα στη διατροφή σου για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στο γυμναστήριο.
Γραφει Τιμος Σαλαμες5 φράσεις που θα σε βοηθήσουν σε δύσκολες συζητήσεις
Μερικές φορές δεν χρειάζεται να αλλάξεις τι λες, αλλά πώς το λες. Πέντε απλές φράσεις μπορούν να σε βοηθήσουν να ηρεμήσεις εντάσεις, να χτίσεις εμπιστοσύνη και να κρατήσεις δυνατές τις σχέσεις και τις φιλίες σου.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΑν χρησιμοποιείς ChatGPT πρέπει να ξέρεις κάτι πολύ σημαντικό
Το ChatGPT δεν γνωρίζει τα πάντα και σίγουρα όχι όσα νομίζεις. Υπάρχει μια πάρα πολύ σημαντική πληροφορία την οποία θα πρέπει να ξέρουν όλοι όσοι χρησιμοποιούν την υπηρεσία της OpenAI ή άλλη αντίστοιχη.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΗ σοκαριστική πρόβλεψη του Jeff Bezos για το μέλλον της ανθρωπότητας
Ο Jeff Bezos μίλησε πρόσφατα για το πώς θα αλλάξει η ανθρωπότητα τις επόμενες δεκαετίες. Μια πρόβλεψη που θυμίζει περισσότερο επιστημονική φαντασία παρά την πραγματικότητα.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΤι είναι η τοξική παραγωγικότητα και γιατί είναι ανησυχητική
Η τοξική παραγωγικότητα σε κάνει να δουλεύεις ασταμάτητα εις βάρος της ψυχικής σου υγείας. Μάθε ποια είναι τα σημάδια και πώς μπορείς να την αντιμετωπίσεις.
Γραφει Πωλινα Φραγκου