Οικονομική κρίση, ένας ύπουλος εχθρός του σύγχρονου dating
Οι νέοι κάνουν στροφή στους περιπάτους στη φύση και τα πάρκα, αφήνοντας πίσω τα εστιατόρια και τις μπιραρίες.
Μία έρευνα που διεξήχθη κατά παραγγελία του dating app Bumble και στην οποία συμμετείχαν 2.187 άτομα που ερωτήθηκαν για το αν σκέφτονται τα χρήματα όταν βγαίνουν ραντεβού, δείχνει πως η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση επηρεάζει αρνητικά, λόγω της αύξησης του κόστους διαβίωσης, τον τρόπο που βγαίνουν ραντεβού -κυρίως- οι νέοι.
Budget ακόμα και για ένα ποτό
Όπως προκύπτει, το 30% των νέων ατόμων ηλικίας 18-34 ετών σκέφτονται το budget που έχουν στη διάθεσή τους όταν προτείνουν κάποιο μέρος για να βγουν ραντεβού, με 1 στα 5 να είναι πιο πιθανό να προϋπολογίζει το πόσα χρήματα θα ξοδέψει σε ένα ραντεβού τώρα, σε σχέση με την αρχή του χρόνου. Επίσης, 1 στα 5 επιθυμεί πιο πολύ τώρα να είναι με ένα άτομο με οικονομική σταθερότητα.
Όπως σημειώνει ένας άνεργος νέος άντρας που συμμετείχε στην έρευνα, τα οικονομικά του δεν του επιτρέπουν να μπορεί να υποστηρίξει όλα τα έξοδα που συνεπάγονται τα ραντεβού, όπως αυτά που αφορούν τα ποτά ή τις μπίρες. Αντί αυτών, λοιπόν, προτείνει περιπάτους, αλλά και πικνίκ σε μέρη με ωραία θέα.
> Διάβασε ακόμα: OfftheGrid, το Tinder του ταξιδιώτη
Μία γυναίκα 24 ετών συμφωνεί για το πολυέξοδο της διαδικασίας των dates, καθώς το dating είναι άμεσα συνδεδεμένο με την κουλτούρα του να βγαίνεις έξω, κάτι που προϋποθέτει το να ξοδεύεις χρήματα. Όταν κάποιος, επίσης, κερνάει μια παρέα έναν γύρο με σφηνάκια, το "πρωτόκολλο" λέει ότι πρέπει να ανταποδώσεις την κίνηση.
Ειλικρίνεια πάνω απ' όλα
Το να μιλάς για τα οικονομικά κατά τη διάρκεια ενός ραντεβού ή να πρέπει να παραδεχθείς σε ένα άτομο που δεν γνωρίζεις καλά ότι δεν σε παίρνει να πιεις "ακόμα μία μπίρα" είναι κάπως άβολο. Η λύση, βέβαια, δεν είναι η... αποφυγή των dates.
Είναι προτιμότερο το να θέσεις από την αρχή τα όριά σου, ακόμα και αν το θεωρείς ταμπού. Η ειλικρίνεια, άλλωστε, είναι μια ποιότητα του χαρακτήρα που πολλά άτομα αναζητούν από τον μελλοντικό τους σύντροφο.
> Διάβασε ακόμα: Dating app αντιεμβολιαστών μόλις τα έκανε θάλασσα με την ασφάλεια δεδομένων
Κάτι που αξίζει να αναφερθεί είναι πως παρότι το 34% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών προτιμά πλέον περισσότερο σε σχέση με την αρχή της χρονιάς τα ανέξοδα ραντεβού, όπως τις βόλτες στα πάρκα και τις παραλίες, δεν ισχύει το ίδιο για την ηλικιακή ομάδα των 35-54, που έχει λίγες πιθανότητες να βάλει ένα budget στον εαυτό του πριν βγει για ραντεβού. Παρόλα αυτά, το 35% και αυτών συνεχίζει να προτιμάει πιο "ταπεινά" μέρη για ένα date, ενώ το 23% θεωρεί πιο πιθανό το να προτείνει τώρα απ' ό,τι στην αρχή της χρονιάς ένα "ανέξοδο ραντεβού".
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Ο αθλητισμός ως φάρμακο: Πώς η κίνηση προστατεύει αρθρώσεις, μύες και νου
Το σώμα είναι φτιαγμένο για κίνηση και η άσκηση λειτουργεί ως ισχυρή μορφή πρόληψης για μυοσκελετική υγεία και ευεξία. Πώς η σωστή, προοδευτική άσκηση μειώνει πόνους και προστατεύει από τραυματισμούς.
Αυτός ο οδηγός θα είναι ο νέος Verstappen
Ο Arvid Lindblad αποτελεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσίες της Red Bull στις μικρές κατηγορίες, με πορεία που γεννά συζητήσεις για το μέλλον του στο σπορ.
Γραφει Γιαννης ΜπελεσιωτηςΜέχρι και ο Ντόναλντ Ντακ αλλάζει σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Η παγκόσμια ηλεκτροκίνηση έχει ένα νέο εξέχον μέλος καθώς ο Ντόναλντ Ντακ άλλαξε το θρυλικό 313 σε Ε-313.
Ήρθε η ώρα να απολαύσεις τον ήχο που σου αξίζει
Υπάρχουν ηχεία που παίζουν μουσική. Και υπάρχουν ηχεία που σε βάζουν μέσα στη μουσική. Τα Sonos Era 100 και Era 300 ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία: με ήχο που γεμίζει τον χώρο, σχεδιασμό που κόβει την ανάσα και τεχνολογία που σε κάνει να ξεχάσεις ό,τι νόμιζες ότι ήξερες.
SUITE 2025: Ο Αλέξανδρος Χριστόπουλος παρουσιάζει το πιο ατμοσφαιρικό του soundtrack
Η συλλογή SUITE 2025 του Αλέξανδρου Χριστόπουλου συνδυάζει αισθητική hoteling και σύγχρονο ήχο σε ένα νέο μουσικό project που κάνει πρεμιέρα στο KOUMKAN Athens.
Travel Tuesday: Η "Black Friday" για τα ταξίδια
Η Travel Tuesday κερδίζει έδαφος ως η πιο αναπάντεχη ευκαιρία για ταξιδιωτικές προσφορές, με εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 50%. Μια ημέρα που μετατρέπει τον χειμερινό προγραμματισμό σε παιχνίδι στρατηγικής.
Γραφει Τιμος Σαλαμες
