Ποια ελληνικά νησιά κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού
Και μάλιστα, χάρη στους Έλληνες επισκέπτες.
Με όχημα τον εγχώριο τουρισμό η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα της φετινής καλοκαιρινής σεζόν καθώς οι πληρότητες των καταλυμάτων κινήθηκαν στα επίπεδα του 80%.
"Στην πιο δύσκολη τουριστική χρονιά καταφέραμε να κρατήσουμε την τουριστική κίνηση του νησιού μας σχεδόν στα περσινά επίπεδα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η Σκύρος απευθύνεται παραδοσιακά σε Έλληνες επισκέπτες και σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα οικονομικές τιμές στη διαμονή και την εστίαση, δουλέψαμε στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού για την πλήρη και συνεπή εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων με παράλληλη αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον επισκέπτη", ανέφερε ο δήμαρχος Σκύρου, Νίκος Μαυρίκος, ενώ ο αρμόδιος για την τουριστική πολιτική του δήμου και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Γιάννης Ευγενικός, τόνισε ότι σταθερός στόχος είναι "η δημιουργία μιας αυθεντικής σκυριανής ταυτότητας που υπερβαίνει το κλασικό δίπτυχο ήλιος-θάλασσα αναδεικνύοντας τον φυσικό πλούτο και την πολιτισμική παράδοση του νησιού μας", ενώ στάθηκε στην άψογη υγειονομική εικόνα του νησιού.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου εμπόρων και επαγγελματιών Σερίφου, Γιώργος Νικολάου, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι "αντιλαμβανόμενοι εγκαίρως ότι η τουριστική περίοδος θα είναι δύσκολη και με λίγους ξένους καταφέραμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας υπό την αιγίδα του δήμου Σερίφου και των υπόλοιπων φορέων του νησιού και να απευθυνθούμε σε ανθρώπους της επικοινωνίας και της διαφήμισης στοχεύοντας στο ελληνικό κοινό και προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα του νησιού μας". Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, "το αποτέλεσμα της καμπάνιας μας #Serifos2020#metaximas ήταν απόλυτα επιτυχημένο τόσο σε απήχηση σε πιο νεανικό κοινό αλλά και στο κοινό που στοχεύαμε 30-50, με ταυτόχρονη προσήλωση στα πρωτόκολλα και στην τήρηση των κανόνων πετυχαίνοντας σε μεγάλο βαθμό να τελειώσει η σεζόν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα".
Από την αρχή της περιόδου και τα δυο νησιά σχεδίασαν και υλοποίησαν ειδική καμπάνια προβολής στοχεύοντας σχεδόν αποκλειστικά στον εσωτερικό τουρισμό που ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αναδεικνύοντας κάποια βασικά χαρακτηριστικά όπως το πλήθος μη οργανωμένων παραλιών, που στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας αποτέλεσε συγκριτικό πλεονέκτημα.
φωτογραφία Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Η Sophia Bush έκανε coming out ως queer και πλέον 'μπορεί να αναπνεύσει'
Η Brook Davis του One Tree Hill μίλησε ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά της σε πρόσφατη συνέντευξή της.
Γραφει Γεωργια ΠρεζαΤρομάξαμε με το πόσο κοστίζει το πασχαλινό τραπέζι φέτος
Άσε τα μαθηματικά, σου έχουμε τις απαντήσεις που ψάχνεις.
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΒρήκαμε το νέο μας είδωλο: Αμερικανός μεσήλικας έβγαλε 100.000 δολάρια παίζοντας Candy Crush
O Jay Simunovich είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του παιχνιδιού - και της καρδιάς μας.
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ απίθανος λόγος για τον οποίο η Gisele έμπλεξε με την αστυνομία και έβαλε τα κλάματα
Όσα συνέβησαν στους δρόμους της Καλιφόρνια.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΕίναι ωραίο να σε γλείφει ο σκύλος σου, αλλά ίσως είναι επικίνδυνο
Να και κάτι που πραγματικά, δε μας απασχολούσε. Μέχρι σήμερα δηλαδή.
Γραφει Γιαννης ΣπανοςMauro Icardi και Wanda Nara τερμάτισαν τη διαχυτικότητα σε βίντεο στο Instagram και φλέρταραν με το ban
Αφορμή για το βίντεο, το νέο τραγούδι της Wanda.
Γραφει Πωλινα Φραγκου