Το YouTube σκοπεύει να μας πρήξει περισσότερο με τις διαφημίσεις

Πόσο περισσότερο δηλαδή;

Σύμφωνα με το SponsorBlock, ένα expansion, που έχει σχεδιαστεί για την παράκαμψη των διαφημίσεων σε βίντεο του YouTube, η πλατφόρμα της Google δοκιμάζει την ενσωμάτωση των διαφημίσεων από την πλευρά του διακομιστή.

Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημίσεις δε θα ξεχωρίζουν σε σχέση με το περιεχόμενο του βίντεο, κάτι που θα κάνει πολύ δυσκολότερη τη δουλειά των ad-blockers.

Ο αντίκτυπος της ενσωμάτωσης διαφημίσεων στην κανονική ροή

Παραδοσιακά, το YouTube παραδίδει διαφημίσεις διακόπτοντας το βασικό βίντεο και προβάλλοντας τις διαφημίσεις ως ξεχωριστά μέσα, τα οποία τα ad-blockers μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν και να αποκλείσουν. Με την ενσωμάτωση των διαφημίσεων από την πλευρά του διακομιστή, οι διαφημίσεις ενώνονται απευθείας στη ροή του βίντεο, καθιστώντας σημαντικά πιο δύσκολο για τα ad-blockers να ξεχωρίσουν τη διαφήμιση από το περιεχόμενο.

Παρά την πρόκληση αυτή, οι υπεύθυνοι του SponsorBlock παραμένουν αισιόδοξοι. Εάν το YouTube εμφανίζει στοιχεία διεπαφής χρήστη, όπως συνδέσμους με δυνατότητα κλικ, αυτό υποδηλώνει ότι η πλατφόρμα γνωρίζει τη διάρκεια των διαφημίσεων. Το SponsorBlock πιστεύει ότι μπορεί ακόμα να εντοπίσει αυτά τα δεδομένα, αν και μπορεί να χρειαστεί περισσότερη προσπάθεια.

Συνεχής μάχη μεταξύ του YouTube και των ad-blockers

Οι πρόσφατες ενέργειες του YouTube αντικατοπτρίζουν την ευρύτερη στρατηγική για τον περιορισμό της αποτελεσματικότητας των ad-blockers. Πέρυσι, η πλατφόρμα άρχισε να εμφανίζει προειδοποιήσεις στους χρήστες που χρησιμοποιούσαν ad blockers, προτρέποντάς τους να εγγραφούν στο YouTube Premium για να απολαύσουν την εμπειρία χωρίς διαφημίσεις.

Τον Απρίλιο, το YouTube ξεκίνησε μια καμπάνια κατά των ad-blockers, ενημερώνοντας τους χρήστες ότι ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα buffering ή αναπαραγωγής, εκτός αν απενεργοποιήσουν τα ad-blocker extensions.

Καθώς το YouTube συνεχίζει να αναπτύσσει πιο εξελιγμένες μεθόδους για την προβολή διαφημίσεων, οι προγραμματιστές των ad-blockers εξελίσσουν επίσης τις στρατηγικές τους για να συμβαδίσουν. Αυτή η συνεχιζόμενη σύγκρουση μεταξύ του YouTube και των ad-blockers δε δείχνει σημάδια κορεσμού, καθώς και οι δύο πλευρές συνεχίζουν να καινοτομούν και να προσαρμόζονται. Βαστάτε γερά, πιθανώς θα βρεθεί λύση.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Τι κάνουν διαφορετικά οι διανοητικά δυνατοί άνθρωποι, σύμφωνα με την επιστήμη

Μερικοί άνθρωποι είναι "φτιαγμένοι" με τέτοιο τρόπο που στα μάτια μας δείχνουν -και είναι- πιο ανθεκτικοί, χωρίς να λυγίζουν. Αυτοί λοιπόν, έχουν συγκεκριμένες συνήθειες, λένε οι επιστήμονες. Τις παραθέτουμε εντός για να τους αναγνωρίζεις.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Το ρόφημα που σε ενυδατώνει καλύτερα από το νερό

Όταν κάνει ζέστη δεν είναι μόνο το νερό που σώζει. Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι υπάρχει ένα καθημερινό ρόφημα που κρατάει το σώμα πιο ενυδατωμένο και για περισσότερο χρόνο.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Μαριγκόνα-Μαριπόζα: Όλοι εναντίον δύο γυναικών

Κάτι γίνεται λάθος, δεν μπορεί. Αν δείτε τα απαίσια σχόλια που γίνονται για τις δύο γυναίκες που απλά πήγαν να δουν το ματς της Εθνικής μας με την Ισπανία, απλά θα σαστίσετε.

Γραφει Γιαννης Τσακαλος

Δείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική

Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Αν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser

Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους

Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.