Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ένα υλικό που φορτίζει το κινητό σε ελάχιστα λεπτά

Η ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου του Cambridge φέρνει, χωρίς ρεύμα, τα πάνω κάτω στη φόρτιση του κολλητού σου.

Η ένδειξη "χαμηλή μπαταρία" σε κινητό, ταμπλέτα και φορητό υπολογιστή, είναι ο χειρότερος εφιάλτης των ανθρώπων της γενιάς που έχει μάθει να ζει, να εργάζεται και να επικοινωνεί με τον έξω κόσμο χωρίς την ανάγκη μιας πρίζας. Φαντάσου μία ημέρα των διακοπών του καλοκαιριού: αν δεν έχεις προνοήσει αποβραδίς να φορτίσεις πλήρως το smartphone σου, άντε βρες ρεύμα στην παραλία την επόμενη μέρα. Τώρα, όμως, μια ομάδα ερευνητών από το πανεπιστήμιο του Cambridge, εντόπισε μια ομάδα υλικών που θα μπορούσαν να επιταχύνουν τα πράγματα τόσο πολύ ώστε οι φορητές συσκευές σου να μπορούν να φορτιστούν μέσα σε λίγα λεπτά και χωρίς να έχεις ανάγκη τη ΔΕΗ.

Οι ερευνητές κατασκεύασαν μπαταρίες οι οποίες αποτελούνται από μια νέα κατηγορία υλικών, που επαναφορτίζονται εντός ελάχιστων λεπτών, χωρίς σύνδεση με μπρίζα

Μία μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο επιστημονικό περιοδικό Nature διαπίστωσε ότι κάποια οξείδια του βαρίου, επιτρέπουν στα σωματίδια που υπάρχουν στην μπαταρία του smartphone σου να μετακινούνται εκατοντάδες φορές πιο γρήγορα, με συνέπεια την ταχύτερη -σχεδόν αυτόματη- επαναφόρτιση της συσκευής σου. "Πρόκειται για τα ίδια στοιχεία που έχουν επιφέρει αληθινή επανάσταση στα ηλεκτρικά αγωνιστικά οχήματα της Formula-E, προσομοιάζοντας τις επιδόσεις τους με τα αντίστοιχα της F1", λέει ο Kent Griffith, επικεφαλής της μελέτης. Οι ερευνητές κατασκεύασαν μπαταρίες οι οποίες αποτελούνται από μια νέα κατηγορία υλικών, που περιέχουν οξείδια νιοβίου και βολφραμίου, με τα μέχρι τώρα πειράματα να αποδεικνύουν ότι κάθε φορητό gadget επαναφορτίζεται εντός ελάχιστων λεπτών, χωρίς σύνδεσή του με πρίζα. Επιπλέον, τα υλικά αυτά έχουν πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής, γεγονός που κάνει ακόμη πιο δελεαστική την χρήση τους. Η έρευνα αναφέρει ότι αυτό το πείραμα -το οποίο θα σου λύνει τα χέρια όποτε το κινητό σου σε αφήσει στα κρύα του λουτρού- θέλει ακόμη λίγους μήνες τελικών δοκιμών.

Από: Esquire UK

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο παντρεύεται μέσα στο καλοκαίρι

Όπως όλα δείχνουν, ο γάμος του Γιάννη και της Mariah θα γίνει στην Πύλο.

Η Αθήνα της αφρικανικής σκόνης κάνει κακό στο δέρμα μας, λέει πρόσφατη έρευνα

Έχουμε τη λίστα με τις 10 πόλεις που είναι οι χειρότερες για το δέρμα παγκοσμίως.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα φέρει (κι άλλα) λεφτά στη Meta σύμφωνα με τον Mark Zuckerberg

Για να θερίσεις, θα πρέπει πρώτα να σπείρεις και αυτό κάνει στην παρούσα φάση.