
Xρήστες YouTube αναγκάζονται να βλέπουν διαφημίσεις για ώρες
Μερικοί χρήστες του YouTube ισχυρίζονται ότι βλέπουν διαφημίσεις που διαρκούν ώρες, χωρίς επιλογή παράκαμψης. Είναι αυτή η νέα τακτική της Google απέναντι στους χρήστες που χρησιμοποιούν adblockers;
Η Google φαίνεται πως έχει αναβαθμίσει τη "μάχη" της απέναντι στα adblockers για το YouTube, και η πιο πρόσφατη τακτική της ίσως είναι τα ατελείωτα διαφημιστικά βίντεο, που δεν παρακάμπτονται.
Τις τελευταίες ημέρες, χρήστες στο Reddit ανεβάζουν στιγμιότυπα που δείχνουν διαφημίσεις διάρκειας έως και τριών ωρών, χωρίς κουμπί "Skip”. Και το χειρότερο; Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται πριν από βίντεο που διαρκούν πολύ λιγότερο.
Διαφημίσεις για 90 ώρες
Το Android Authority ήταν το πρώτο που ανέδειξε το φαινόμενο, παραθέτοντας αναρτήσεις χρηστών όπως οι Lin1ex και Standard-Slip6572, οι οποίοι παραπονέθηκαν για αυτές τις "ταινίες-διαφημίσεις". Μάλιστα, άλλοι χρήστες ανέφεραν ότι είχαν δει διαφημίσεις διάρκειας 10 ή ακόμη και 90 ωρών, αν και αυτές οι υπερβολικές καταγγελίες δεν συνοδεύονταν από φωτογραφίες.
Αν όλα αυτά σας ακούγονται απίστευτα, έχετε δίκιο να είστε δύσπιστοι. Σε μία από τις σχετικές εικόνες, εμφανίζεται ένα μικρό pop-up που γράφει "Skipping ads…”, κάτι που δεν είναι μέρος του κανονικού interface του YouTube.
Στόχος τα adblockers
Το Android Authority υποψιάστηκε ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις ίσως στοχεύουν χρήστες που χρησιμοποιούν adblockers. Σε επικοινωνία τους με το YouTube, η εταιρεία δεν επιβεβαίωσε ανοιχτά τέτοια πρακτική, αλλά άφησε περιθώρια για μια τέτοια ερμηνεία. "Η χρήση adblockers παραβιάζει τους Όρους Χρήσης του YouTube", ανέφερε η δήλωση της Google. "Έχουμε ξεκινήσει μια παγκόσμια προσπάθεια να παροτρύνουμε τους χρήστες με adblockers να επιτρέψουν τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium για εμπειρία χωρίς διαφημίσεις".
Σύμφωνα με τους ίδιους τους κανόνες του YouTube, οι μη παρακάμψιμες διαφημίσεις δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 15 δευτερόλεπτα (ή τα 60 δευτερόλεπτα στο YouTube TV). Αν λοιπόν οι καταγγελίες των χρηστών είναι αληθινές, φαίνεται πως κάτι δεν λειτουργεί σωστά.
Η Google πάντως έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν διάφορες μεθόδους για να παρακάμψει τους adblockers, όπως την ενσωμάτωση διαφημίσεων απευθείας στα βίντεο ή την πλήρη απαγόρευση πρόσβασης στους χρήστες που τους χρησιμοποιούν. Αν λοιπόν πέσετε κι εσείς πάνω σε μία ατελείωτη διαφήμιση, δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε το adblocker σας ή να χρησιμοποιήσετε το incognito mode για να εντοπίσετε την αιτία.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Ένας μίνι οδηγός βελτίωσης της ζωής μας, σύμφωνα με το Harvard
Δοκιμασμένες συμβουλές ευεξίας και όχι μόνο, από τους ειδικούς των ειδικών.
Γιατί πολλοί άντρες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν σαπούνι
Από το άρθρο του James Hamblin μέχρι τις δηλώσεις διάσημων όπως ο Jake Gyllenhaal, η τάση κατά του σαπουνιού προκαλεί συζήτηση για τη φροντίδα του δέρματος και τη φυσική ισορροπία του σώματος.
Γραφει Πωλινα ΦραγκουΑπίστευτο: Βρέθηκε πραγματικός τρελός επιστήμονας - Σε ποια χώρα συνελήφθη;
Μια απρόσμενη υπόθεση ξεκίνησε από ένα περιστατικό σε μια αυλή και εξελίσσεται σε δικαστική ιστορία, με επίκεντρο έναν ερασιτέχνη, που πειραματιζόταν με χημικά.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςHUAWEI Pura 80 Series: Η τέχνη της φωτογραφίας και του design σε νέα εποχή
Η Huawei φέρνει στην ελληνική αγορά τη νέα, εμβληματική σειρά HUAWEI Pura 80 Series, θέτοντας νέα πρότυπα στην κινητή φωτογραφία και το design.
Διαδικτυακό μπλακάουτ: Προβλήματα σε υπηρεσίες της Amazon παγκοσμίως - Ποιες άλλες εφαρμογές επηρεάζονται;
Χάος στο διαδίκτυο μετά από σοβαρή βλάβη στους Amazon Web Services (AWS), που "έριξε" εφαρμογές όπως τα Snapchat, Roblox, Fortnite και Zoom. Οι αναφορές για προβλήματα αυξάνονται ραγδαία και στην Ελλάδα.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςO 969 Rock FM κάνει το viral trend AI Elevator Challenge μια ροκ εμπειρία
Το πιο viral trend των social έγινε… ροκ! Ο 969 Rock FM μπαίνει στο AI Elevator Challenge και ανεβάζει τη φαντασία (και την ένταση) στα ύψη, παρέα με τους μεγαλύτερους θρύλους της ροκ.