Η λέξη που χρησιμοποιούν περισσότερο οι επιτυχημένοι σύμφωνα με τον Warren Buffett

Say say say, say the magic word, S.A.G.A.P.O. ή μήπως κάποια άλλη;

Γράφει: Ραφαέλλα Ράλλη 01 Δεκεμβρίου 2021

Αν κάποιος γνωρίζει την επιτυχία, αυτός είναι αναμφίβολα ο Warren Buffett, ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο εδώ και δεκαετίες. Ως έμπειρος επιχειρηματίας έχει -και μοιράζεται- πάντα συμβουλές για όσους φιλοδοξούν να γίνουν επιτυχημένοι επαγγελματίες και να μάθουν για τις επενδύσεις.

Μερικές φορές αυτές οι συμβουλές έχουν να κάνουν με το να μάθουμε να παρατηρούμε τις εταιρείες στις οποίες θέλουμε να επενδύσουμε, να είμαστε υπομονετικοί, να μην αποδεχόμαστε περισσότερους κινδύνους από ό,τι χρειάζεται, να μην κυνηγάμε περισσότερα ρίσκα από αυτά που αντέχει η τσέπη μας τη δεδομένη στιγμή, κλπ. Ωστόσο, κάποιες άλλες σχετίζονται με περισσότερο προσωπικά στοιχεία της καθημερινότητάς μας. 

Η μαγική λέξη

Σύμφωνα με τον Warren Buffett, αν έχει μάθει κάτι με τα χρόνια, είναι ότι υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τους επιτυχημένους ανθρώπους από τους υπόλοιπους. Ένα από αυτά, και ίσως ένα από τα πιο σημαντικά, είναι ότι οι επιτυχημένοι άνθρωποι λένε όχι. "Η διαφορά μεταξύ επιτυχημένων και πολύ επιτυχημένων ανθρώπων είναι ότι οι πολύ επιτυχημένοι άνθρωποι λένε όχι σχεδόν σε όλα", εξήγησε ο Warren Buffett, επιβεβαιώνοντας ότι με τα "όχι" χτίζονται οι καριέρες.

Για να είμαστε επιτυχημένοι, πρέπει να μάθουμε να λέμε όχι χωρίς φόβο, αλλά πάνω από όλα πρέπει να μάθουμε να λέμε όχι σε ό,τι δεν αξίζει. Και αυτό ισχύει και για τους εργοδότες ώστε να κάνουν σωστές επιλογές και εξοικονόμηση χρόνου, αφού κάθε λεπτό της ημέρας είναι πολύτιμο για αυτούς. Μάλιστα, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, το κλειδί για τους πραγματικά επιτυχημένους ανθρώπους είναι ότι γνωρίζουν πως χρειάζονται χρόνο για τον εαυτό τους, για να φροντίσουν επίσης την ψυχική τους υγεία. Το να τα κάνεις όλα δεν είναι το κλειδί της επιτυχίας, αλλά εξουθένωση.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο επαγγελματίες που έχουν περάσει με άριστα τις "εξετάσεις" τους όπως ο Warren Buffett κοιτάζουν καλά τι έχουν μπροστά τους προτού ξεστομίσουν το ναι. Γιατί αν δεν πρόκειται να συνεισφέρεις σε κάτι πραγματικά σημαντικό, καλό ή σπουδαίο, τότε είναι ένα εύκολο "όχι". Η εν λόγω τακτική έχει ξεκάθαρα εξυπηρετήσει τον Buffett, οπότε ίσως είναι καλή ιδέα να ακολουθήσουμε το παράδειγμά του.

 

 

 

 

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Τι κάνουν διαφορετικά οι διανοητικά δυνατοί άνθρωποι, σύμφωνα με την επιστήμη

Μερικοί άνθρωποι είναι "φτιαγμένοι" με τέτοιο τρόπο που στα μάτια μας δείχνουν -και είναι- πιο ανθεκτικοί, χωρίς να λυγίζουν. Αυτοί λοιπόν, έχουν συγκεκριμένες συνήθειες, λένε οι επιστήμονες. Τις παραθέτουμε εντός για να τους αναγνωρίζεις.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Το ρόφημα που σε ενυδατώνει καλύτερα από το νερό

Όταν κάνει ζέστη δεν είναι μόνο το νερό που σώζει. Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι υπάρχει ένα καθημερινό ρόφημα που κρατάει το σώμα πιο ενυδατωμένο και για περισσότερο χρόνο.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Μαριγκόνα-Μαριπόζα: Όλοι εναντίον δύο γυναικών

Κάτι γίνεται λάθος, δεν μπορεί. Αν δείτε τα απαίσια σχόλια που γίνονται για τις δύο γυναίκες που απλά πήγαν να δουν το ματς της Εθνικής μας με την Ισπανία, απλά θα σαστίσετε.

Γραφει Γιαννης Τσακαλος

Δείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική

Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Αν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser

Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους

Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.