Με σχεδόν όλο τον πλανήτη να βρίσκεται υπό καθεστώς καραντίνας και κατ' οίκον περιορισμού, οι τελευταίοι 3 μήνες θα λέγαμε πως ήταν μία εξαιρετικά ασυνήθιστη συνθήκη για όλη την ανθρωπότητα, απόρροια ασφαλώς των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού.
Με τα μπαρ κλειστά για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, πολλοί στράφηκαν στο ενδεχομένως πιο ενδιαφέρον μέρος κάθε σπιτιού, το home bar. Η καραντίνα βοήθησε αρκετά το home drinking με όλο και περισσότερους να δοκιμάζουν τα cocktail skills τους στα όρια της οικιακής τους εστίας. Το Drizly έκανε μία σύντομη έρευνα σχετικά με τα ποτά που πούλησαν περισσότερο κατά τη διάρκεια της καραντίνας και τα αποτελέσματα αυτής παρουσιάζουν ενδιαφέρον ως προς τις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού.
Σύμφωνα λοιπόν με το Drizly, το best-selling spirit της πανδημίας στην Αμερική ήταν η βότκα Tito’s, που συνεχίζει να κερδίζει τις προτιμήσεις στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού έναντι σημαντικών brands όπως η Smirnoff.
Την ακολουθεί στη δεύτερη θέση η τεκίλα Casamigos, το ποτό που δημιούργησαν οι George Clooney και Rande Gerber. Η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται με το bourbon Bulleit, το ιρλανδικό ουίσκι Jameson και το Tennesse whisky Jack Daniel's.
Στην 6η, 7η και 8η θέση αντίστοιχα συναντά κάποιος τις τεκίλες Espolón, Don Julio και Patron. Η πρώτη δεκάδα ολοκληρώνεται με το Johnnie Walker και τη Smirnoff.
Διάβασε ακόμη για το cocktail με την τεκίλα του The Rock Manarita, το Λοκάλι που ανέβηκε στην ταράτσα, το Joshua Tree που είναι το νέο cool μέρος της Αθήνας, την ιστορία και τη συνταγή του Gimlet, το restart του Baba Au Rum και το Negroni του καλοκαιριού.