Η τεκίλα της Tesla έχει τη δική της ιστορία και άρωμα ξηρών φρούτων

Το γεγονός πως μια εταιρεία αυτοκινήτων λανσάρει αλκοολούχο ποτό θεωρείται ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους να προκαλέσεις.

Γράφει: TopGear 22 Απριλίου 2022

Η Teslaquila ξεκίνησε σαν πρωταπριλιάτικο αστείο, το 2020, τότε που ο κόσμος εν μέσω πανδημίας αναζητούσε τρόπους να σπαταλήσει χρόνο και 'έκαιγε' φαιά ουσία. O Elon Musk που προφανώς διαθέτει άφθονη από αυτή (τη φαιά ουσία) μετέτρεψε σε πραγματικότητα ένα αστείο και λάνσαρε μια τεκίλα με την υπογραφή της Tesla. 

Το προϊόν έγινε αμέσως talk of the town καθώς το μπουκάλι σε σχήμα κεραυνού τραβά τα βλέμματα σαν μαγνήτης και σύντομα έγινε και sold out καθώς τα 250 δολάρια που κόστιζε τότε, δημιούργησαν στον Musk την ανάγκη να επιβάλει περιορισμό στις παραγγελίες μέχρι δύο μπουκάλια. 

Ξανά διαθέσιμη για παραγγελίες

Πρόσφατα η Teslaquila βγήκε ξανά στο online κατάστημα της Tesla, καθώς είχαν απομείνει ελάχιστα από τα 420 μπουκάλια που κυκλοφόρησαν. Το ενδιαφέρον είναι πως, όπως και άλλα πράγματα που έχει κάνει ο Elon Musk στην επιχειρηματική του πορεία και πολύ σοβαρότερα, έτσι και αυτό είχε μια ακολουθία που είναι η εξής: Σχεδιάζουμε και ανακοινώνουμε άμεσα, προωθούμε και 'γκρεμίζουμε' το internet και μετά περιμένουμε και συνεχίζουμε να περιμένουμε μέχρι το τελικό προιόν. 

Στην περίπτωση της Τεκίλας Tesla βέβαια το 'περίμενε' δεν είναι και τόσο κακό, καθώς το ποτό απαιτεί και μια παλαίωση. Η συγκεκριμένη φτιάχνεται από την Nosotros Tequila στην Καλιφόρνια, προέρχεται όμως από αγαύη που καλλιεργείται σε χωράφια του Jalisco. Αυτό δεν είναι άσχετο γιατί το Jalisco είναι μια από τις πέντε πολιτείες του Μεξικού, όπου επιτρέπεται να φτιάχνεται η τεκίλα. 

Η συνέχεια στο Top Gear

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Η μαγεία του Glenfiddich στο Esquire Townhouse Athens 2025

Στο Esquire Townhouse Athens 2025, το Glenfiddich 16YO παρουσίασε έναν κόσμο γεύσης και αισθητικής, εμπνευσμένο από τη συνεργασία με την Aston Martin F1® Team, σε μια βραδιά υψηλής ποιότητας και στυλ.

Από το Κεντάκι στον κόσμο: Το bourbon που έγινε σύμβολο εθνικής κληρονομιάς

Από τα βαρέλια του Κεντάκι έως τα μπαρ του κόσμου, το bourbon της Jim Beam αποδεικνύει πως η αυθεντικότητα και ο χρόνος παραμένουν οι πιο δυνατές αξίες κάθε παράδοσης.

St-Germain: Mixability à la française

Με ντελικάτο άρωµα φρέσκων λουλουδιών και την κοµψότητα της παριζιάνικης φινέτσας, το διάσηµο λικέρ St-Germain αποτελεί τον κρυφό άσο του mixability. Απογειώνει από ένα απλό spritz µέχρι τις πιο δηµιουργικές συνθέσεις, αποδεικνύοντας πως η γεύση της άνοιξης δεν έχει, τελικά, εποχή.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στη μεγάλη γιορτή των spirits;

Από το Μεξικό και την Patrón μέχρι το γαλλικό St- Germain και το ιρλανδέζικο ουίσκι Teeling, ανακαλύψτε τις γεύσεις και τα brands που έκλεψαν τις εντυπώσεις

Anther Herrera, από μέλος συμμορίας στη Βενεζουέλα, ambassador για το ρούμι Santa Teresa 1796

Το 2003, συμμορίτες εισέβαλαν στη χασιέντα Santa Teresa και έστησαν ενέδρα. Τους δόθηκαν δύο επιλογές: Είτε να γίνουν ενεργά μέλη της είτε να αντιμετωπίσουν τον νόμο. Έτσι δημιουργήθηκε το Project Alcatraz, για το οποίο μας μίλησε ο σημερινός ambassador του Santa Teresa 1796.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Hennything Is Possible: Η νέα εποχή του Hennessy στο Athens Bar Show 2025

Με ανανεωμένο πνεύμα και vibrant ενέργεια το Hennessy επανασυστήθηκε δυναμικά στο Athens Bar Show 2025, αναδεικνύοντας τις απεριόριστες δυνατότητές του για mixability.