
H μπύρα ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει ιστορίες δημιουργών του σήμερα που έκαναν το πάθος τους πραγματικότητα
Τα brands Badila, Hermina και Studio Materiality ζωντανεύουν την καμπάνια της μπύρας ΜΑΜΟΣ και μοιράζονται την ιστορία τους για το πρώτο βήμα με στόχο να μας εμπνεύσουν.

Μέσα από τη νέα καμπάνια που κυκλοφορεί στον αέρα, η μπύρα ΜΑΜΟΣ, μιλά για όλες τις "ασίγαστες φωνές" που έχουμε μέσα μας, πριν κάνουμε το πρώτο βήμα. Αντλώντας έμπνευση από την πραγματική ιστορία του Πέτρου Μάμου, μας προτρέπει όταν μία σκέψη γεννηθεί στον νου και "ζυμώνεται" μέσα μας, να το τολμήσουμε με πάθος.
Η καμπάνια πλέον ζωντανεύει μέσα από ανθρώπους του σήμερα που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και όραμα με αυτό του Πέτρου Μάμου. Ανθρώπους που έχουν το μεράκι και τη "μαγιά", που έκαναν το πρώτο βήμα, αψήφησαν τις όποιες εσωτερικές φωνές τους έλεγαν "όχι" και αποφάσισαν να τολμήσουν το εγχείρημά τους.
Οι ιστορίες των δημιουργών Badila, Hermina και Studio Materiality είναι ιστορίες που χρειάστηκαν θάρρος και πάθος, για να καταφέρουν να γίνουν πραγματικότητα.
Στόχος της συνέργειας είναι μέσα από τις ιστορίες αυτές να εμπνεύσουν όλους αυτούς που βρίσκονται μπροστά στην απόφαση για το πρώτο βήμα και να δώσει θάρρος ώστε να το τολμήσουν.
Badila
Το πρώτο βήμα έγινε το 1989 όταν ο Λευτέρης και η Άρια Μπαντήλα πήραν την απόφαση να δημιουργήσουν ένα fashion brand που θα ήταν καινοτόμο και αμιγώς ελληνικό.
Ένα διαχρονικό brand με ρούχα που ήρθε αντιμέτωπο με τις τάσεις της μόδας και με ένα όραμα που δεν πρόδωσαν ποτέ.
Hermina
Η Κωνσταντίνα Παντελούς ήταν μεταφράστρια αλλά έψαχνε έναν τρόπο να εκφραστεί. Δεν της ταίριαζε ποτέ το ρήμα "φοβάμαι" αλλά το ρήμα "τολμώ". Το 2012 έκανε το πρώτο βήμα. Δημιούργησε το brand Hermina για να σχεδιάζει τολμηρά και σύγχρονα κοσμήματα που της θυμίζουν τα statement κομμάτια της μητέρας της. Το όραμά της είναι να δημιουργεί μικρούς θησαυρούς που θα περάσουν από τους μεγαλύτερους στους νεότερους.
Studio Materiality
Ο Μίλτος Κοντογιάννης έβλεπε τους χώρους της Αθήνας να επαναλαμβάνονται, τους έβρισκε μονότονους. Το πάθος να απλώσει την ομορφιά και τη διαφορετικότητα μέχρι τελικά να επικρατήσουν, άρχισε να ζυμώνεται μέσα του πριν κάποια χρόνια. Το 2016 αποφάσισε να δημιουργήσει το Studio Materiality, ένα studio που ασχολείται με το interior design και το branding. Που διαχειρίζεται υλικά για να δημιουργήσει εικόνες και αισθήσεις.
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ
https://www.instagram.com/badila_official/
https://www.instagram.com/studiomateriality/
https://www.instagram.com/herminaathens/
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Selene Vedema 2025, η μεγαλύτερη "γιορτή" του σαντορινιού αμπελώνα, επιστρέφει στις 26 και 27 Σεπτεμβρίου
Η Selene Vedema 2025, η μεγαλύτερη "γιορτή" του σαντορινιού αμπελώνα, στρέφει και φέτος τα βλέμματα του παγκόσμιου οινικού στερεώματος στη Σαντορίνη.
Γιατί υπάρχει η τρύπα στα κουτάκια των αναψυκτικών –Όχι, δεν είναι για το καλαμάκι
Όχι, η τρύπα στη γλωττίδα του κουτιού δεν είναι για να κρατάει το καλαμάκι. Η ιστορία της ξεκινά από ένα πικνίκ το 1962 και κρύβει ευρηματικότητα, εργονομία και… περιβαλλοντικά οφέλη.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΤο Ideal είναι το πιο χοτ μπαρ της Αθήνας αυτή τη στιγμή
Οι λόγοι που καθιστούν το φρέσκο μπαρ των Εξαρχείων ό,τι πιο δημοφιλές παίζει τώρα στην αθηναϊκή σκηνή.
Γραφει Μπαμπης ΔουκαςΌλα τα φώτα στο Bar Leone
Στο Χονγκ Κονγκ ίσως βρίσκεται το επόμενο μεγάλο μπαρ του μάταιου τούτου κόσμου. Ο Lorenzo Antinori μας μιλά για αυτό.
Γραφει Μπαμπης ΔουκαςΈνας rooftop προορισμός σε μαγνητίζει στην Αθηναϊκή Ριβιερα
Τα Asteria Rooftop ανατέλλουν στον ουρανό της Γλυφάδας και θα γίνουν το αγαπημένο σου σημείο για θερινή ραστώνη στην πόλη.
Πώς θα καταλάβεις αν σου σέρβιραν την μπύρα σε βρώμικο ποτήρι
Οι φυσαλίδες, ο αφρός και το άρωμα της μπύρας μπορούν να σου πουν πολλά για το αν το ποτήρι σου είναι πραγματικά καθαρό. Ιδού τι να προσέξεις.
Γραφει Τιμος Σαλαμες