Τσόκαρα με κάλτσες, ψάρι χωρίς ποδήλατο

Όταν τα τσόκαρα με κάλτσες είναι στην πραγματικότητα πλαστικά clogs που φέρουν την υπογραφή του οίκου Givenchy, βέβαια, τα πράγματα αλλάζουν.

Το γυναίκα δίχως άντρα, ψάρι χωρίς ποδήλατο υπήρξε ένα από τα πιο δυνατά φεμινιστικά συνθήματα της μεταπολιτευτικής περιόδου. Αν δεν το γνώριζες μέχρι τώρα, μόλις το έμαθες. Για τις ανάγκες αυτού του άρθρου, λοιπόν, το αλλάξαμε κατά πώς μας συμφέρει, δηλαδή το κάναμε τσόκαρα με κάλτσες, ψάρι χωρίς ποδήλατο. Κι αυτό για να καταστήσουμε ποιητική αδεία σαφές το ότι τα τσόκαρα, τα clogs και τα σαμπό φοριούνται ξεκάλτσωτα - τουλάχιστον αυτός ήταν μέχρι τώρα ο κανόνας.

Τι θα έλεγε ο Hubert de Givenchy;

Κατιόντες συγγενείς της άνωθεν κατηγορίας υποδημάτων, που λέτε, είναι τα πλαστικά σαμπό του οίκου Givenchy με την ενσωματωμένη χοντρή κάλτσα, φωτογραφίες των οποίων ανέβασε πρόσφατα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ο Matthew Williams, καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικότατου οίκου υψηλής ραπτικής. 

Ερώτημα πρώτο, το οποίο το θέτει το ισπανικό Esquire: Για ποια ακριβώς εποχή του χρόνου προορίζονται; Ερώτημα δεύτερο, δικό μας: Τα φοράς με δεύτερη κάλτσα, δική σου, για να μην ιδρώσουν τα πόδια σου πάνω στην ενσωματωμένη ή τα βάζεις κάθε μέρα στο πλυντήριο; Ερώτημα τρίτο, κι αυτό δικό μας: Τι θα έλεγε ο Hubert de Givenchy στη θέα τους αν ζούσε για να μας δει να περιμένουμε την έλευση των εξωγήινων να μας σώσουν, στιλιστικά αλλά και γενικά;

Οι φουτουριστικές περιπέτειες του καλού γούστου

Ο Matthew Williams -όπως και πολλοί άλλοι υπερταλαντούχοι όπως εκείνος συνάδελφοί του που τα τελευταία χρόνια έχουν αναλάβει το δημιουργικό κομμάτι ιστορικών οίκων μόδας- προέρχεται από τον κόσμο του streetwear και θεωρείται, πανάθεμά τον, avant-garde. Μάλιστα, έχει δώσει εξαίσια δείγματα γραφής όσον αφορά τις φουτουριστικές του εμπνεύσεις έτσι όπως αποτυπώθηκαν σε αθλητικά παπούτσια όπως τα Nike Zoom MMW4.

Γιατί, λοιπόν, παρόλο που ο ίδιος είναι εγνωσμένου κύρους, τα δεν-ξέρουμε-πότε-ακριβώς-θα-βγουν-στην-κυκλοφορία μονόχρωμα, κλειστά πλαστικά σαμπό του με την ενσωματωμένη ριμπ κάλτσα έχουν προκαλέσει συζητήσεις; Ίσως γιατί πολύ απλά δεν είναι για όλους. Εγώ προσωπικά έχω γνωρίσει στη ζωή μου μόνο έναν άνθρωπο, visual merchandiser στο επάγγελμα, ο οποίος θα μπορούσε να τα φορέσει χωρίς να τον φορέσουν. 

Η εκδίκηση της "κακογουστιάς"

Γενικά, πάντως, ζούμε σε ενδιαφέροντες καιρούς για την αντρική μόδα, με ό,τι επί χρόνια θεωρείτο κακόγουστο ή kitsch πλέον να είναι το νέο cool. Εταιρείες όπως η Crocs -για να μη μιλήσουμε για τα νέα μοντέλα των Yeezy- έχουν επεκτείνει το όριο του τι μπορεί να είναι fancy, μοδάτο, ποθητό και στιλάτο. Έτσι, πλαστικά σαμπό και πανάκριβες limited edition εκδοχές τους ξεπουλούν σαν τα κρουασάν του Τρομερού Παιδιού. Οπότε, μάλλον ήταν απλώς θέμα χρόνου να υποκύψουν στη γοητεία των outsider προϊόντων μόδας ακόμα και οίκοι που έγραψαν ιστορία ντύνοντας την Audrey Hepburn.

> Διάβασε ακόμα: Η αλλόκοτη δημοφιλία των Crocs

Ό,τι καιρό κι αν κάνει

Ας επιστρέψουμε, όμως, στο αρχικό μας ερώτημα, μιας και τα άλλα δύο, το αν βάζεις και δεύτερη κάλτσα πριν τα φορέσεις ή το τι θα έλεγε ο Hubert de Givenchy στη θέα τους καλό είναι να μείνουν αναπάντητα, έτσι για το μυστήριο. Ποια, λοιπόν, εποχή του χρόνου είναι κατάλληλη για να φορέσεις αυτά τα ξεχωριστά, φουτουριστικά πλαστικά σαμπό με την ενσωματωμένη κάλτσα; Ίσως όλες μιας και τα πάντα είναι θέμα panache, αέρα, προσωπικού στυλ και δεν έχουν να κάνουν με τις καιρικές συνθήκες. Παρόλα αυτά αφήνουμε κι ένα παραθυράκι ανοιχτό για να μας δώσουν τη δική τους απάντηση οι εξωγήινοι που, πλέον, είμαστε σίγουροι, ότι είναι στον δρόμο κι έρχονται.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα