Το νέο επαγγελματικό βήμα του Regé-Jean Page
Ο δημοφιλής ηθοποιός επιλέχθηκε ως το νέο πρόσωπο του οίκου ARMANI για τη σειρά αρωμάτων Armani Code.
Ένας από τους 100 πιο επιδραστικούς νέους στον κόσμο σύμφωνα με το περιοδικό TIME θα είναι το πρόσωπο του οίκου ARMANI για τη σειρά αρωμάτων Armani Code. Ο λόγος για τον Βρετανό ηθοποιό Regé-Jean Page, πρωταγωνιστή στη σειρά Bridgerton στο Netflix. Ο Regé-Jean Page πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του νέου ARMANI CODE PARFUM, η οποία γυρίστηκε από τον Γάλλο σκηνοθέτη Manu Cossu και τον Βρετανό φωτογράφο Damon Baker, και θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο.
Οι δηλώσεις Page και Armani για τη συνεργασία
"Ο Regé-Jean Page ενσαρκώνει και εξερευνά τις πτυχές μιας ευγενικής, βαθιάς αρρενωπότητας που δεν είναι επιδεικτική. Αποτυπώνει με αυθεντικό και αυθόρμητο τρόπο τον πολιτισμικό πλούτο και την ενέργεια της εποχής μας", δηλώνει ο Giorgio Armani.
Ο Regé-Jean Page προσθέτει: "Ο ρόλος μου στο Armani Code αποτελεί ένα εξαιρετικό προνόμιο. Μου δίνει τη δυνατότητα να ενσαρκώσω το αβίαστο στυλ μιας μάρκας που έχει ορίσει το αποκορύφωμα του εμβληματικού κινηματογραφικού στυλ και εξακολουθεί να εμπνέει μια προοδευτική οπτική του τρόπου με τον οποίο διαμορφώνουμε όλοι το μέλλον μας."

O Βρετανός ηθοποιός έγινε παγκοσμίως διάσημος μέσα από τον ρόλο του Δούκα του Χέιστινγκς στην πρώτη σεζόν στο Bridgerton στο Netflix. Μετά το ντεμπούτο του τον Δεκέμβριο του 2020, το Bridgerton εξελίχθηκε στη σειρά που έσπασε όλα τα ρεκόρ τηλεθέασης στο Netflix. Ο Regé-Jean Page επιδοκιμάστηκε παγκοσμίως για την ερμηνεία του, ενώ η πρώτη σεζόν του Bridgerton συγκέντρωσε 12 υποψηφιότητες για βραβεία Emmy.
Μαζί με τον Regé-Jean Page, ο οποίος θα ενσαρκώσει την πεμπτουσία της μοντέρνας αρρενωπότητας, ο Giorgio Armani παρουσιάζει ένα νέο, πρωτοποριακό ARMANI CODE. Σχεδιασμένο, για να κάνει μια δήλωση με το ξεχωριστό, στρογγυλεμένο τετράγωνο σχήμα του, το νέο μπουκάλι του ARMANI CODE ξαναγεμίζει, δείχνοντας τη δέσμευση της μάρκας για βιωσιμότητα. Στο νέο ARMANI CODE PARFUM, ο Master αρωματοποιός Antoine Maisondieu (Givaudan) αναθεωρεί την οσφρητική υπογραφή του αρχικού ARMANI CODE, διατηρώντας την ξυλώδη και αισθησιακή ταυτότητα του αρώματος.
Μέσα από τον νέο του ρόλο, ο Regé-Jean Page εντάσσεται στον οίκο Armani Beauty, στο πλευρό των ηθοποιών Cate Blanchett, Tessa Thompson, Zhong Chuxi, Adria Arjona, Alice Pagani, Greta Ferro, Jackson Yee και Nicholas Hoult, καθώς και των μοντέλων Barbara Palvin, Madisin Rian και Valentina Sampaio. Κάθε εκπρόσωπος του Οίκου Armani Beauty ενσαρκώνει με μοναδικό τρόπο το όραμα του Giorgio Armani για την ομορφιά.
Ο Page παρευρέθη στην επίδειξη μόδας της ανδρικής συλλογής Giorgio Armani Άνοιξη / Καλοκαίρι 2023 που πραγματοποιήθηκε χθες στο Μιλάνο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.