
Ο Brad Pitt έχει δική του σειρά περιποίησης. Λέει, όμως, τίποτα;
Ένας συντάκτης του αμερικανικού Esquire δοκίμασε τα προϊόντα περιποίησης του Brad Pitt και απεφάνθη για την αποτελεσματικότητά τους.

Το πιο πιθανό είναι να γνωρίζεις ήδη ότι εδώ και μερικές εβδομάδες έχει βγει στην αγορά η νέα σειρά genderless περιποίησης προσώπου Le Domaine του Brad Pitt, που προέκυψε από τη συνεργασία του Αμερικανού ηθοποιού με την οικογένεια των Γάλλων οινοποιών Perrin. Προς το παρόν, περιλαμβάνει τρία μόνο προϊόντα: Ένα σέρουμ, μία κρέμα και ένα γαλάκτωμα καθαρισμού, ενώ αναμένεται να προστεθεί μία ακόμα κρέμα, με λεπτόρευστη υφή. Αξίζει, άραγε, να τα δοκιμάσεις;
Η ιστορία των προϊόντων περιποίησης Le Domaine
Ο Marc Perrin, συνιδρυτής της Le Domaine, έχει δηλώσει πως τα καλλυντικά θα έβγαιναν στην αγορά, είτε έμπαινε στο επιχειρηματικό πλάνο ο Brad Pitt, είτε όχι. Άλλωστε, η ιστορία τους έχει ξεκινήσει εδώ και δεκαπέντε χρόνια, όταν ο αδερφός του, που είναι νευρολόγος, αποφάσισε να εμβαθύνει στις αντιοξειδωτικές ιδιότητες των σταφυλιών που χρησιμοποιεί η οικογένειά τους, για την παραγωγή κρασιού, εδώ και πέντε δεκαετίες.
Αφού ανακάλυψε, σε συνεργασία με τον Pierre-Louis Teissedre, καθηγητή οινολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μπορντό, ποια ποικιλία από τα κλήματά τους έχουν τη μεγαλύτερη αντιοξειδωτική δύναμη, ανατέθηκε στον Teissedre η ανάπτυξη του GSM10, ενός ισχυρού αντιοξειδωτικού μορίου. Στη συνέχεια, μπήκε στο πλάνο ο Δρ Nicholas Levy, που ανέπτυξε το ProGR3, ένα κοκτέιλ που βοηθά την επιδερμίδα να παραμένει υγιής. Οι δύο "ευρεσιτεχνίες" χρησιμοποιούνται, πλέον, αποκλειστικά στα προϊόντα της Le Domaine.
> Διάβασε ακόμα: Η νέα καριέρα του Brad Pitt μόλις ξεκίνησε
Η δοκιμή των προϊόντων
Η σύνθεση των καλλυντικών είναι κατά 96% φυσική, ενώ το packaging τους, που δείχνει όμορφο και πολυτελές, είναι eco-friendly. Οι τιμές τους, δε, είναι εξαιρετικά υψηλές. Η κρέμα προσώπου -μιλάμε για ένα βαζάκι των 50ml- κοστίζει 320 δολάρια, το σέρουμ των 30ml τιμάται 385 δολάρια, ενώ το γαλάκτωμα καθαρισμού 80. Αυτές οι τιμές, αυτόματα, κατατάσσουν τη Le Domaine στις εταιρείες με τα πιο premium, luxury καλλυντικά, όπως η La Prairie. Τα αξίζουν, όμως, τα λεφτά τους τα προϊόντα της;
> Διάβασε ακόμα: Μόλις μάθαμε τα μυστικά περιποίησης του Brad Pitt
Το ελαφρώς αφρίζον γαλάκτωμα καθαρισμού αφήνει στην επιδερμίδα μια αίσθηση καθαριότητας, χωρίς να δημιουργεί αίσθηση τραβήγματος. Το σέρουμ, που δεν περιέχει άρωμα, έχει γαλακτώδη μορφή που μοιάζει με γέλη, απορροφάται γρήγορα και ενυδατώνει την επιδερμίδα, ενώ η κρέμα έχει πιο πλούσια υφή και είναι ελαφρώς αρωματισμένη. Παρότι μάλλον είναι πιο κατάλληλη ως κρέμα νυκτός για τον χειμώνα, δεν είναι βαριά.
Οπότε; Οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές αν και η αποτελεσματικότητα μιας σειράς προϊόντων περιποίησης, για να κριθεί με σιγουριά, απαιτεί εφαρμογή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Από: Esquire US
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.