Ο Jake Gyllenhaal είναι δεινός ιστιοπλόος

Χρειάστηκε να δούμε τη νέα καμπάνια της Prada για να το συνειδητοποιήσουμε.

Γνωστός για την ευελιξία του στην υποκριτική, ο Jake Gyllenhaal ξεκινά μια νέα περιπέτεια, αυτήν τη φορά στις ανοιχτές θάλασσες. Ο αμερικανός ηθοποιός μόλις δοκίμασε την τύχη του στον κόσμο της ιστιοπλοΐας, στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας της Prada.

Το σκάφος Luna Rossa της Prada χρησιμεύει ως σκηνικό για τη νέα καμπάνια της εταιρείας, που περιλαμβάνει ένα ντοκιμαντέρ τριών επεισοδίων, με τίτλο Beyond the Line. Σε σκηνοθεσία των Nicolas Davenel και Vanessa Dumont, το ντοκιμαντέρ αφηγείται την ένταξη του Jake Gyllenhaal στην ομάδα ιστιοπλοΐας της Luna Rossa, προσφέροντας μια μοναδική εικόνα αυτού του συναρπαστικού και απαιτητικού κόσμου.

Το πάθος του Gyllenhaal για την ιστιοπλοΐα

Ο Jake Gyllenhaal, ο οποίος μεγάλωσε με ιστιοπλοΐα σε Sunfish (μικρό σκάφος), εντυπωσιάστηκε από την τεχνολογία και την καινοτομία της Luna Rossa. "Είναι σαν να μπαίνεις σε διαστημόπλοιο", δήλωσε ο ηθοποιός κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Η συμμετοχή του στην καμπάνια όχι μόνο του επέτρεψε να εξερευνήσει το πάθος του για την ιστιοπλοΐα, αλλά του έδωσε επίσης την ευκαιρία να γίνει το πρόσωπο του ανδρικού αρώματος Prada Luna Rossa Ocean Le Parfum.

Το άρωμα, που αποτελεί μια πιο έντονη εκδοχή του πρωτότυπου, είναι δημιουργία των αρωματοποιών Anne Flipo και Carlos Benaïm του IFF. Με νότες από κεχριμπάρι fougère, το άρωμα αυτό ενσαρκώνει την ουσία της περιπέτειας και της φινέτσας, αντικατοπτρίζοντας απόλυτα την εμπειρία του Gyllenhaal πάνω στο Luna Rossa.

Κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης, ο Gyllenhaal είχε την ευκαιρία να μάθει από πρώτο χέρι για το Luna Rossa και το πλήρωμά του. Από τους μηχανισμούς προώθησης του σκάφους, μέχρι τις προηγμένες τεχνικές πλοήγησης, ο ηθοποιός βυθίστηκε πλήρως σε αυτόν τον μοναδικό και συναρπαστικό κόσμο.

Για τον Gyllenhaal, η εμπειρία αυτή του άνοιξε τα μάτια. "Είναι σαν να πετάς", είπε για την πλεύση με το Luna Rossa. "Η αξιοποίηση του ανέμου, όσο αρχαία κι αν είναι αυτή η έννοια, είναι ταχύτερη από οτιδήποτε άλλο".

Η συνεργασία του Gyllenhaal με την Prada

Η συμμετοχή του στην καμπάνια με το ντοκιμαντέρ και η εμπειρία του στο Luna Rossa έρχονται να προστεθούν στον μακρύ κατάλογο των συναρπαστικών projects, στα οποία συμμετέχει. Από τον επερχόμενο ρόλο του στο Μπρόντγουεϊ, μέχρι τα κινηματογραφικά του σχέδια, ο Gyllenhaal συνεχίζει να προκαλεί τον εαυτό του και να εξερευνά νέους ορίζοντες, τόσο στην καριέρα του όσο και στην προσωπική του ζωή.

Η συνεργασία μεταξύ του Jake Gyllenhaal και της Prada αποτελεί απόδειξη του πάθους για καινοτομία και αριστεία που μοιράζονται και τα δύο μέρη. Με φόντο το άρωμα Prada Luna Rossa Ocean Le Parfum, αυτή η καμπάνια αντιπροσωπεύει μια τέλεια ένωση μεταξύ των κόσμων της τέχνης και της μόδας, αποτυπώνοντας την ουσία της περιπέτειας και της κομψότητας στα καλύτερά της.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.