
Εσύ θα φορούσες αθλητικά παπούτσια Deadpool & Wolverine;
Αυτά συμβαίνουν όταν adidas και Marvel συνεργάζονται...
Η adidas παρουσίασε την αποκλειστική συλλογή αθλητικών παπουτσιών Deadpool & Wolverine, προβλέποντας την αναμενόμενη επιτυχία της ταινίας. Η νέα αυτή κυκλοφορία αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα της στρατηγικής συνεργασίας της adidas με εμβληματικά πολιτιστικά φαινόμενα.
Ειδικότερα, η adidas ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Marvel, παρουσιάζοντας μια συλλογή για να γιορτάσει την κυκλοφορία της ταινίας Deadpool & Wolverine. Αυτή η μοναδική σειρά, η οποία είναι η πρώτη που εμπνέεται από τον Deadpool προφανώς και είναι περιορισμένη έκδοση, για τους ευνόητους λόγους.
Η συλλογή Deadpool & Wolverine των adidas x Marvel Studios περιλαμβάνει τόσο παπούτσια όσο και ρούχα, συνδυάζοντας κομμάτια της σειράς Adidas Originals και performance. Εμπνευσμένη από την 3η ταινία του franchise με πρωταγωνιστές τους Ryan Reynolds και Hugh Jackman, η συλλογή περιλαμβάνει δύο αθλητικά παπούτσια Rivalry Low, ένα ηλεκτρικό μποτάκι adizero, γραφικά μπλουζάκια και μια σιλουέτα adidas Originals, τα οποία θα αποκαλυφθούν με την πρεμιέρα της ταινίας στους κινηματογράφους.
Οι φίλοι της Marvel μπορούν να περιμένουν έντονα χρώματα και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες που αντικατοπτρίζουν τους εμβληματικούς χαρακτήρες Deadpool και Wolverine. Τα παπούτσια Rivalry Low και adizero Electric με θέμα τον Deadpool διαθέτουν μοναδικές λεπτομέρειες, όπως αστείες κάλτσες, λογοκριμένους χαρακτήρες στη γλώσσα και ειδικές θήκες αποθήκευσης, εμπνευσμένα από το εκκεντρικό κοστούμι του Deadpool. Τα Rivalry Low που αντλούν έμπνευση από τον Wolverine αποτίουν φόρο τιμής στο κλασικό κίτρινο κοστούμι του Wolverine, το οποίο μάλιστα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην ταινία.
Η συλλογή adidas Deadpool & Wolverine θα είναι διαθέσιμη για αγορά από την 1η Αυγούστου μέσω της εφαρμογής adidas Confirmed, διαδικτυακά, στα καταστήματα και σε επιλεγμένους λιανοπωλητές.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.