
Μεγάλη εταιρεία αθλητικών ειδών μπαίνει στην F1
Η φημολογία ήταν έντονη κατά τη διάρκεια του 2024 και έκανε λόγο ακόμη και για αλλαγή ονόματος σε ομάδα, έστω και χορηγικά όμως μια απο τις μεγαλύτερες εταιρείες αθλητικών ειδών είναι πλέον στην F1.

Η Αdidas ανακοινώνει πολυετή συνεργασία με την ομάδα της Mercedes-AMG στην F1, φέρνοντας μαζί δύο θρύλους σε ένα από τα πιο συναρπαστικά αθλήματα παγκοσμίως. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της Adidas, καθώς μπαίνει για πρώτη φορά στον υπέροχο κόσμο της Formula 1.
Η συνεργασία βασίζεται στην κοινή δέσμευση της adidas και της Mercedes-AMG για απόδοση και αριστεία. Αξιοποιώντας την εμπειρία 75 ετών της Αdidas στον αθλητισμό, στόχος είναι να στηριχθεί η ομάδα στην επίτευξη νέων επιτυχιών.
Από τη σεζόν του 2025 και μετά, θα δημιουργηθεί μια πλήρης συλλογή ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ τόσο για την ομάδα όσο και για τους οπαδούς της. Οι στολές θα είναι ειδικά σχεδιασμένες για να καλύπτουν τις ανάγκες κάθε μέλους, ενώ θα είναι διαθέσιμες και στο κοινό. Παράλληλα, θα κυκλοφορήσουν περιορισμένες συλλογές κατά τη διάρκεια του έτους.

Ο CEO της Adidas, Bjørn Gulden, δήλωσε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιστρέφουμε στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το ενδιαφέρον για τη Formula 1 έχει αυξηθεί σημαντικά, φέρνοντας νέους καταναλωτές και επηρεάζοντας την κουλτούρα του αθλητισμού και του streetwear. Είμαστε υπερήφανοι που εισάγουμε τις 3 ρίγες στη Formula 1, συνεργαζόμενοι με μια από τις πιο επιτυχημένες ομάδες όλων των εποχών. Μαζί, μοιραζόμαστε το πάθος για την ταχύτητα, την καινοτομία και την απόδοση. Θα στηρίξουμε την ομάδα στην πίστα και θα φέρουμε μια νέα οπτική στον αθλητισμό, με συναρπαστικά προϊόντα lifestyle για μια νέα γενιά οπαδών."
Ο Toto Wolff, CEO και Team Principal της Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team, πρόσθεσε: "Η συνεργασία μας με την adidas σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου για την ομάδα μας. Η adidas είναι ένα εμβληματικό brand που μοιράζεται την αφοσίωσή μας όχι μόνο στην κορυφαία απόδοση, αλλά και στο στυλ και την κομψότητα. Αυτή η συνεργασία θα επαναπροσδιορίσει τι σημαίνει η ενδυμασία ομάδας και οπαδών στο άθλημά μας. Ανυπομονούμε να εργαστούμε μαζί τους για να διεκδικήσουμε νέους τίτλους."
Η νέα σειρά adidas x Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team θα είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο μέσω των adidas.com/motorsports και mercedesamgf1.com, και επιλεγμένων συνεργατών σε όλο τον
κόσμο.
Πηγή: topgeargreece.gr
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.