
Με το νέο ρολόι της Timex χάνεις την αίσθηση του χρόνου
Το Timex x Wood Wood 38mm Fabric Strap Watch είναι ένα military style μοντέλο με blacklight φωτισμό και το εξής μήνυμα: "Get Lost".

Τον τελευταίο καιρό, η Timex περνά από τη μία επιτυχία στην άλλη. Λίγους μήνες μετά το sold-out Q Timex, το αμερικάνικο brand επέστρεψε με μία ακόμα hot άφιξη στον κόσμο της ωρολογοποιίας, λανσάροντας το Timex x Wood Wood 38mm Fabric Strap Watch, που αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας του με τη δανέζικη εταιρεία Wood Wood.
Με μία πρώτη ματιά πρόκειται για ένα μοντέλο με military style και μίνιμαλ αισθητική, που κυκλοφορεί σε μαύρο χρώμα, λευκούς δείκτες, nato λουράκι και γκρι ατσάλινη κάσα. Μέχρι εδώ, τίποτα το ιδιαίτερα ξεχωριστό.

Αν όμως πατήσεις την κορώνα, εμφανίζεται η καινοτομία του ρολογιού. Το καντράν φωτίζεται με blacklight και εμφανίζεται το εξής μήνυμα: "Get Lost" ("Εξαφανίσου").

Σύμφωνα με την Wood Wood, σκοπός "ήταν η δημιουργία ενός μοντέλου που θα υπενθυμίζει τη σημασία της απόδρασης από τη ρουτίνα της σύγχρονης ζωής και του να χάνεις καθημερινά έστω και λίγα λεπτά την αίσθηση του χρόνου. Μόνο τότε, θα ανακαλύψεις πώς θέλεις πραγματικά να περνάς τις ώρες σου".
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.