
Η Rimowa στα παγωμένα φιόρδ της Ισλανδίας
Η κλασική βαλίτσα αλουμινίου της εταιρείας μόλις απέκτησε δύο νέα χρώματα.

Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα της πρώτης της συνεργασίας με τον οίκο Dior για τη μεταμόρφωση της κλασικής βαλίτσας αλουμινίου της, η Rimowa ανανεώνει ξανά το εμβληματικό κομμάτι της μέσα από την κυκλοφορία δύο ολοκαίνουργιων χρωμάτων: Berry και Glacier - και τα δύο είναι εμπνευσμένα από τη φύση, συγκεκριμένα από το φυσικό τοπίο της Ισλανδίας.
Το πρώτο είναι μία βουργουνδί απόχρωση που παραπέμπει στο καφέ-κόκκινο έδαφος των φιόρδ, ενώ το δεύτερο είναι το μπλε του πάγου που φέρνει στο μυαλό τις εικόνες των παγόβουνων της νησιωτικής χώρας της βόρειας Ευρώπης.
Οι δύο αποχρώσεις είναι οι νέες προσθήκες στη συλλογή Essential του γερμανικού luggage brand.

Από: Esquire SG
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.