Ο Virgil Abloh δεν σταματά να ανανεώνει το εμβληματικό σακίδιο του Louis Vuitton

Το Keepall Bandoulière 50 απέκτησε τριγωνικό σχήμα και κεντήματα.

Οι τσάντες σε οποιαδήποτε μορφή τους -από το backpack μέχρι την τροχήλατη βαλίτσα- αποτελούν το σήμα κατατεθέν του Louis Vuitton. Ένα όμως από τα πιο εμβληματικά σχέδια του γαλλικού οίκου είναι το Keepall Bandoulière 50, ένα καφέ δερμάτινο σακίδιο με το εμβληματικό μονόγραμμα, που έχει κρατηθεί και αγαπηθεί από άντρες και γυναίκες μέσα στα χρόνια. Δημιουργήθηκε από τον ίδιο τον Louis Vuitton και ήταν ένα από τα πρώτα κομμάτια που πρωτολανσάρισε ο οίκος κατά το έτος της ίδρυσής του, πίσω στο μακρινό 1854.  

Έναν αιώνα και έξι δεκαετίες αργότερα, ο Virgil Abloh, ο επί δύο χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής των αντρικών σειρών του LV, δεν σταματά ανά τακτά χρονικά διαστήματα να προτείνει νέες εκδοχές του συγκεκριμένου σακιδίου, πειραματιζόμενος τόσο με τα υλικά κατασκευής, όσο και με τους χρωματικούς συνδυασμούς, αλλά και με το σχήμα του.

Πριν λίγους μήνες, είχε πειράξει τα πλαϊνά δερμάτινα λουριά του Keepall Bandoulière 50, που κανονικά είναι ίσια, δίνοντάς τους μία κλίση, δημιουργώντας την αίσθηση του κυματισμού.

Ο Virgil Abloh δεν σταματά να ανανεώνει το εμβληματικό σακίδιο του Louis Vuitton

Τώρα, ο Abloh πείραξε πρώτον, το σχήμα του σακιδίου, χαρίζοντάς του μία τριγωνική μορφή και δεύτερον, το κλασικό μονόγραμμα, το οποίο διακόσμησε με μαύρα κεντήματα.

LOUIS VUITTON ΣΑΚΙΔΙΟ

LOUIS VUITTON ΣΑΚΙΔΙΟ

Το αποτέλεσμα είναι το Keepall Triangle Bandoulière 50 -φυσικά και κοστίζει μία μικρή περιουσία (2.990 ευρώ)- και ο 39χρονος αφρικανικής καταγωγής Αμερικανός σχεδιαστής είχε την ευφάνταστη ιδέα να το παρουσιάσει μέσα από μία καμπάνια στην οποία δεν συμμετέχει ένα μοντέλο, αλλά ένας καρχαρίας.

Από: Esquire ES

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.