Στο σφυρί ένα από τα πιο σπάνια και ιστορικά sneakers της Nike

Δεν είναι απίθανό τα Waffle Spike να σπάσουν το ρεκόρ που έκαναν πριν από ένα μήνα τα πρώτα Air Jordan 1.

Ακριβώς ένας μήνας έχει περάσει από την ημέρα που η Nike και το Jordan brand του Michael Jordan έγραψαν ιστορία: τα πρώτα Air Jordan 1 sneakers, που φόρεσε ο GOAT το 1985 έγιναν και επίσημα τα πιο ακριβά αθλητικά υποδήματα που δημοπρατήθηκαν ποτέ, "πιάνοντας" τα 560 εκατομμύρια δολάρια σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's.

Τώρα, ο ίδιος οίκος βγάζει στο σφυρί ένα από τα πιο σπάνια και ιστορικά sneakers του sports brand, τα Waffle Spike, που σχεδίασε πίσω στα 70s ο συνιδρυτής της Nike, Bill Bowerman και ο "πατέρας" της waffle sole, της χαρακτηριστικής σόλας με τα καρφιά της εταιρείας. 

Στο σφυρί ένα από τα πιο σπάνια και ιστορικά sneakers της Nike
NIKE

Πρόκειται για ένα ζευγάρι running shoes, που είχε στην κατοχή του ο John Mays, ένας δρομέας της ομάδας στίβου του πανεπιστημίου του Όρεγκον, όπου ο Bowerman ήταν για χρόνια προπονητής. Ο τελευταίος κατασκεύασε το συγκεκριμένο μοντέλο για να καλύψει τις ανάγκες του Mays, γι' αυτό και "σκάλισε" το επώνυμό του στη σόλα των τακουνιών.

NIKE

Να σημειωθεί ότι η δημοπρασία έχει οριστεί για τις 26 Ιουνίου με τιμή έναρξης τα 150.000 δολάρια, αν και αναμένεται να "αγγίξει" αστρονομικά ποσά. 

Από: Esquire US

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.