Στο σφυρί ένα από τα πιο σπάνια και ιστορικά sneakers της Nike
Δεν είναι απίθανό τα Waffle Spike να σπάσουν το ρεκόρ που έκαναν πριν από ένα μήνα τα πρώτα Air Jordan 1.
Ακριβώς ένας μήνας έχει περάσει από την ημέρα που η Nike και το Jordan brand του Michael Jordan έγραψαν ιστορία: τα πρώτα Air Jordan 1 sneakers, που φόρεσε ο GOAT το 1985 έγιναν και επίσημα τα πιο ακριβά αθλητικά υποδήματα που δημοπρατήθηκαν ποτέ, "πιάνοντας" τα 560 εκατομμύρια δολάρια σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's.
Τώρα, ο ίδιος οίκος βγάζει στο σφυρί ένα από τα πιο σπάνια και ιστορικά sneakers του sports brand, τα Waffle Spike, που σχεδίασε πίσω στα 70s ο συνιδρυτής της Nike, Bill Bowerman και ο "πατέρας" της waffle sole, της χαρακτηριστικής σόλας με τα καρφιά της εταιρείας.


Πρόκειται για ένα ζευγάρι running shoes, που είχε στην κατοχή του ο John Mays, ένας δρομέας της ομάδας στίβου του πανεπιστημίου του Όρεγκον, όπου ο Bowerman ήταν για χρόνια προπονητής. Ο τελευταίος κατασκεύασε το συγκεκριμένο μοντέλο για να καλύψει τις ανάγκες του Mays, γι' αυτό και "σκάλισε" το επώνυμό του στη σόλα των τακουνιών.

Να σημειωθεί ότι η δημοπρασία έχει οριστεί για τις 26 Ιουνίου με τιμή έναρξης τα 150.000 δολάρια, αν και αναμένεται να "αγγίξει" αστρονομικά ποσά.
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.