Mamba Fury, τα sneakers της Nike για τον Kobe Bryant
Ο φόρος-τιμής του sports brand στον Black Mamba.
Σχεδόν πέντε μήνες έχουν περάσει από την τραγική είδηση του θανάτου του Kobe Bryant και η Nike θέλησε να αποτίσει φόρο τιμής στον θρύλο του NBA και του αθλητισμού εν γένει, λανσάροντας ένα νέο μοντέλο sneakers που δανείζεται το όνομά του από το μπασκετικό παρατσούκλι του αδικοχαμένου παίκτη, Black Mamba.

Το Mamba Fury είναι ένα λευκό μίνιμαλ ζευγάρι αθλητικών υποδημάτων με μοβ και κίτρινες διακριτικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν στα χρώματα της φανέλας των Los Angeles Lakers. Διαθέτει ελαφριά κατασκευή και την αντικραδασμική προστασία Nike Zoom Air για εκρηκτική ενέργεια.
Το χαρακτηριστικό λογότυπο του Kobe βρίσκεται στη γλώσσα, στο πίσω μέρος της φτέρνας και στην εξωτερική σόλα.

Τα Mamba Fury sneakers κυκλοφορούν online στο επίσημο site της Nike στην τιμή των 109,99 ευρώ.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Nike λίγες ημέρες μετά τον θάνατο του Bryant είχε αποσύρει όλα τα προϊόντα της που τον αφορούσαν, προκειμένου να αποτρέψει τους μεταπωλητές να τα αγοράσουν και στη συνέχεια να τα πουλήσουν σε υψηλές τιμές.
Από: Esquire ES
κεντρική φωτογραφία Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.