Οι νέες Dr. Martens δεν είναι οι κλασικές μπότες

Το βρετανικό brand ανανεώνει το θρυλικό μοντέλο του, 1460.

Λίγους μήνες πριν, με αφορμή τα 60 χρόνια που συμπληρώθηκαν φέτος από την ημέρα που πρωτοκυκλοφόρησαν οι πρώτες μπότες Dr. Martens, το μοντέλο 1460 που βρίσκεται σε παραγωγή μέχρι σήμερα -1η Απριλίου του 1960 λανσαρίστηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο-, το βρετανικό brand υπόδησης και ένδυσης, που ιδρύθηκε το 1947 από τον Klaus Märtens, προχώρησε σε μία ευφάνταστη συνεργασία με τους Sex Pistols για τη δημιουργία της Dr. Martens x Sex Pistols collection.

Τώρα, η εταιρεία ενώνει τις δυνάμεις της με το A-Cold-Wall, το λονδρέζικο workwear brand που ίδρυσε ο μαθητευόμενος του Virgil Abloh του οίκου Louis Vuitton, Samuel Ross. Μαζί επανασχεδίασαν το θρυλικό μοντέλο 1460 και παρέδωσαν ένα ζευγάρι μαύρες, δερμάτινες μπότες που δεν μοιάζουν με την κλασική εικόνα της μπότας.

Οι νέες Dr. Martens δεν είναι οι κλασικές μπότες

Οι A-Cold-Wall x Dr Martens 1460 δεν διαθέτουν κορδόνια, αλλά φερμουάρ και θυμίζουν περισσότερο εμφανισιακά το στυλ των Chelsea boots.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dr. Martens (@drmartensofficial) on

Το μοντέλο είναι διάθεσιμο για προπαραγγελίες στο a-cold-wall.com και από τις 25 Ιουλίου μέσω του drmartens.com και επιλεγμένων καταστημάτων του.

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα