Έντονο χρώμα και αρκούδες που χορεύουν στα νέα SB Dunk sneakers της Nike

Το νέο μοντέλο των θρυλικών υποδημάτων του sports brand αντλεί έμπνευση από τη ροκ μπάντα Grateful Dead.

Σχεδόν δύο μήνες μετά τα sold out Ben & Jerry's x Nike SB Dunk Low ή αλλιώς "Chunky Dunky" με την γνωστή εταιρεία παγωτού, Ben & Jerry's να μεταμορφώνει τα SB Dunk sneakers της Nike, το sports brand ετοιμάζεται να μας παραδώσει ένα ακόμα ιδιαίτερο ζευγάρι του συγκεκριμένου θρυλικού μοντέλου του. 

Αντλώντας έμπνευση από το αμερικάνικο ροκ συγκρότημα Grateful Dead (1965–1995), γνωστό για την ψυχεδελική μουσική και τα εμβλήματά του, με χαρακτηριστικότερα το εντυπωσιακό κρανίο "Steal Your Face" και την ομάδα των πολύχρωμων αρκούδων που χορεύουν, Marching Bears, η Nike σχεδίασε τα SB x Grateful Dead Dunk Low Pro. 

Έντονο χρώμα και αρκούδες που χορεύουν στα νέα SB Dunk sneakers της Nike

Θα κυκλοφορήσουν σε τρία διαφορετικά έντονα χρώματα -κίτρινο, πορτοκαλί, πράσινο-, είναι φτιαγμένα από σουέντ και χνουδωτή απομίμηση γούνας και διαθέτουν σαν σύμβολο, εκτός από το Swoosh της Nike τα Marching Bears των Grateful Dead.

SB DUNK LOW PRO X GRATEFUL DEAD NIKE ΣΝΙΚΕΡΣ

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι τα Dunk shoes της Nike κατέχουν μία ξεχωριστή θέση στην κουλτούρα των sneakers. Πρόκειται για ένα ζευγάρι sneakers που έχει κάτι από τα Air Jordan 1, αλλά και τα Air Force 1 και ξεκίνησε ως μπασκετικό υπόδημα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κολεγιακών πρωταθλημάτων. Στα τέλη του 1990 όμως πέρασε από την ρακέτα στον δρόμο, φορέθηκε κατά κόρον από τους skaters και μετονομάστηκε σε SB Dunk. Σήμερα, θεωρείται ένα μοντέλο σήμα κατατεθέν του skateboarding, χάρη στην παχιά σόλα και τη γλώσσα με επένδυση που προσθέτει ένα στρώμα απαλής άνεσης στο επάνω μέρος των ποδιών.


Τα Nike SB x Grateful Dead Dunk Low Pro θα κυκλοφορήσουν στις 24 Ιουλίου στην ελληνική αγορά μέσα από την ιστοσελίδα της Nike. Η τιμή τους ανέρχεται στα 109 ευρώ.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.