
H adidas σε Star Wars mode με τα Yoda Ultraboost
Τα μόνα sneakers από έναν γαλαξία πολύ πολύ μακριά από εδώ.

Sneakers με την υπογραφή ενός διάσημου αθλητή ή sneakers με την υπογραφή του πιο σοφού Jedi που γέννησε ποτέ το σύμπαν του Star Wars; Η adidas επέλεξε στην παρούσα φάση το δεύτερο, μιας και η δεύτερη ταινία του franchiser και το πέμπτο επεισόδιο του Πόλεμου των Άστρων, το The Empire Strikes Back, κλείνει φέτος 40 χρόνια και τι καλύτερο από ένα αθλητικό παπούτσι που φέρει το όνομα του Yoda.
Μετά την πρόσφατη κυκλοφορία των Boba Fett Top Ten Hi, η adidas επιστρέφει με με τα Yoda Ultraboost σε έναν γαλαξία πολύ πολύ μακριά από εδώ. Το πορτραίτο του μικροσκοπικού, πράσινου εξωγήινου που υπήρξε δάσκαλος του Luke Skywalker να κρατά ένα φωτόσπαθο κοσμεί την "γλώσσα" του παπουτσιού ενώ η χαρακτηριστική -τι άλλο;- πράσινη σόλα που θυμίζει αφρολέξ έχει τυπωμένο πάνω της το όνομά του.
Το εμβληματικό logo της adidas κάνει την εμφάνισή του ως τρεις μαύρες ρίγες ενώ η φράση "boost ultra" (σ.σ: το ανάποδο του ultraboost) αποτελεί μία έμμεση αναφορά στον πολύ ιδιαίτερο τρόπο σύνταξης που είχε ο Yoda - ή αλλιώς την παράξενη συνήθεια του να μιλάει λέγοντας τα πάντα αντίστροφα.
Μία Star Wars συλλογή
Όλα δείχνουν πως τα Yoda Ultraboost δεν θα είναι τα τελευταία sneakers της adidas που θα μπλέξουν με τη Force, τα φωτόσπαθα, την Αυτοκρατορία και του Ιππότες Jedi. Το γεγονός πως το brand έχει μία ολόκληρη ιστοσελίδα αφιερωμένη σε αυτό το concept, αποτελεί την καλύτερη ένδειξη ότι θα ακολουθήσει μία ολόκληρη συλλογή. Αν τώρα το συγκεκριμένο επετειακό μοντέλο σου γυάλισε στο μάτι, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι στις Η.Π.Α θα κυκλοφορήσουν σε τρεις μέρες από τώρα στην τιμή των 180 δολαρίων.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.