
Τα απόλυτα μαύρα sneakers του φετινού χειμώνα
Nike και Off-White λανσάρουν τα Air Force 1 MoMA.

Στον κόσμο των sneakers, οι συνεργασίες είναι η απόλυτη τάση των τελευταίων ετών. Τα sports brands ενώνουν δυνάμεις με διάσημους αστέρες, όπως η adidas με τον τραγουδιστή-μουσικό παραγωγό Pharrell Williams, αλλά και με streetwear εταιρείες, για παράδειγμα η Nike x Stüssy collection, όπως επίσης και με οίκους μόδας: η σύμπραξη του Dior με την Nike και το Jordan brand για τη δημιουργία των Air Jordan 1 Dior OG είναι ενδεικτική.
Τώρα, η Nike και το Jordan brand προχώρησαν σε μία ακόμα συνεργασία, αυτή τη φορά με το Off-White, το brand του Virgil Abloh, καλλιτεχνικού διευθυντή του αντρικού τμήματος του Louis Vuitton. Μαζί δημιούργησαν τα απόλυτα μαύρα sneakers, το μοντέλο Air Force 1 MoMA.
Την είδηση γνωστοποίησε ο Abloh μέσα από ανάρτησή του στο Instagram.
Πρόκειται για ένα δερμάτινο μοντέλο με το σήμα της Nike σε ασημί-γκρι αποχρώσεις τη λέξη Air να αναγράφεται στο πλάι της σόλας.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.