H Ακαδημία Tod’s και το Central Saint Martins στηρίζουν τους νέους δημιουργούς

Η νεανική δημιουργικότητα συνδιαλέγεται με τις αξίες του οίκου Tod’s και εκφράζεται ελεύθερα.

Γράφει: Νίκη Κοντομηνά 19 Φεβρουαρίου 2021

Μεγαλώνοντας σε μια τόσο μοναδική εποχή, είναι καθήκον όλων να υποστηρίξουν τη νέα γενιά νέων δημιουργών. Σε αυτό το πνεύμα, ο οίκος Tod's ανακοινώνει τη συνεργασία του, η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο στο πλαίσιο της Ακαδημίας Tod’s, με το φημισμένο κολλέγιο Central Saint Martins του Πανεπιστημίου Τεχνών του Λονδίνου για ένα ειδικό project στο οποίο η νεανική δημιουργικότητα συνδιαλέγεται με τις αξίες του οίκου Tod’s και εκφράζεται ελεύθερα.

Η Ακαδημία Tod’s είναι ένα εργαστήριο ιδεών, με έδρα τα κεντρικά της εταιρείας στην περιοχή Marche της Ιταλίας. Έχει δημιουργηθεί ως ένας χώρος σκέψης και έργου, στον οποίο οι τεχνίτες βρίσκονται πάντα δίπλα τους σπουδαστές, μεταδίδοντας τη γνώση τους και χρήσιμες τεχνικές για την ανάπτυξη των ιδεών τους. Η Ακαδημία Tod’s αποτελεί την πρακτική έκφραση του "Made in Italy” μέσα από την αριστεία των τεχνιτών της, οι οποίοι για γενιές, έχουν καταφέρει με επιτυχία να συνδυάσουν την τεχνογνωσία τους με τη σύγχρονη και προσωπική οπτική του κάθε δημιουργού.

Σχεδιασμένο από τον Diego Della Valle και υπό τον συντονισμό του Fabio Piras, διευθυντή του μεταπτυχιακού προγράμματος μόδας στο Central Saint Martins, το project θα παρουσιαστεί το Φεβρουάριο, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου, μέσω μιας ψηφιακής έκθεσης.

35 νέοι σχεδιαστές, επιλεγμένοι από το Central Saint Martins, κλήθηκαν να δώσουν τη δική τους ερμηνεία για έναν ή περισσότερους από τους κωδικούς του οίκου Tod’s, εστιάζοντας στη δημιουργική διαδικασία που οδήγησε στην τελική πρόταση. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, σε κάθε σπουδαστή είχε ανατεθεί ένας master της μόδας ως μέντορας. Ανάμεσά τους βρίσκονται ορισμένοι από τους πιο αναγνωρισμένους διεθνείς συντάκτες, δημοσιογράφους και σχεδιαστές: προσωπικότητες με γνώσεις, των οποίων η άποψη και οι συμβουλές έχουν αποτελέσει ανεκτίμητη βοήθεια και ενίσχυση γνώσης για τους μαθητές.

"Είναι ένα πολύ δημιουργικό project που υποστηρίζει τους σπουδαστές και ταυτόχρονα φέρνει ασυνήθιστες και καινοτόμες απόψεις στον οίκο Tod’s. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους μέντορες που μας βοήθησαν, το Central Saint Martins και τον Fabio Piras για την εξαιρετική συμβολή τους", δήλωσε ο Diego Della Valle.

 


Info

Οι συλλογές του οίκου Tod’s διατίθενται στην ομώνυμη boutique όπως επίσης στα καταστήματα Kalogirou.  

Tod’s Boutique - Βουκουρεστίου 13, Αθήνα

Kalogirou Stores
ΑΤΤΙΚΗ: Π. Ιωακείμ 4, Κολωνάκι | CityLink, Σταδίου 4, Αθήνα | Α. Mεταξά 18 & Γρ. Λαμπράκη 19, Γλυφάδα | Golden Hall, Λ. Κηφισίας 37Α, Μαρούσι | Παναγίτσας 5, Κηφισιά | Ηρώων Πολυτεχνείου 56, Πειραιάς | Αρκαδίας 36, Περιστέρι
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Μητροπόλεως 75 
ΚΥΠΡΟΣ: Μνασιάδου 13, Λευκωσία | Λ. Μακαρίου 236, Λεμεσός
Online Store:  www.kalogirou.com

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.