CURRY Flow 8 "Butter Flow": Το νέο παπούτσι του Stephen Curry αλλάζει το παιχνίδι

Ο Stephen Curry, τρεις φορές πρωταθλητής NBA και δύο φορές MVP, λανσάρει το νέο THE CURRY Brand, σε συνεργασία με την UNDER ARMOUR.

Γράφει: Esquire Editors 24 Φεβρουαρίου 2021

Ο Stephen Curry είναι ένα αθλητής που έχει αφιερώσει τη ζωή του στο να κάνει το μπάσκετ πιο εύκολα προσβάσιμο μέσα και έξω από το γήπεδο. To νέο brand, που λανσαρίστηκε παγκοσμίως σε συνεργασία με την UNDER ARMOUR, δεν απέχει πολύ από τον βασικό στόχο του ηγέτη των Golden State Warriors.

Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη συλλογή που αποτελείται από υποδήματα, ενδύματα και αξεσουάρ, πλαισιωμένα από τις καινοτόμες τεχνολογίες της UNDER ARMOUR.

Αξίζει να σημειωθεί πως βασικό λόγο δημιουργίας του CURRY Brand  αποτελεί η ενίσχυση των μπασκετικών κοινοτήτων στην Αμερική.

CURRY Flow 8 "Butter Flow": Το νέο παπούτσι του Stephen Curry αλλάζει το παιχνίδι

 

Ένα ποσοστό των ετήσιων εσόδων θα επενδύεται σε κοινότητες με λιγότερους πόρους. Οι στόχοι είναι τόσο υψηλοί όσο τα ρεκόρ του στο μπάσκετ!  Πιο συγκεκριμένα, έως το 2025, το Curry Brand στοχεύει να κατασκευάσει  τουλάχιστον 20 γήπεδα μπάσκετ, να υποστηρίξει 125 προγράμματα που θα επηρεάσουν νέους αθλητές αλλά και να δημιουργήσει ευκαιρίες, εκπαιδεύοντας περισσότερους από 15.000 προπονητές με σκοπό να επηρεάσει θετικά πάνω από 100.000 νέους.

CURRY Flow 8 "Butter Flow”

Ναυαρχίδα της καινούργιας συλλογής αποτελεί το signature παπούτσι ‘’Curry Flow 8’’, που φέρνει μια νέα επαναστατική τεχνολογία που θα αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο του μπάσκετ και όχι μόνο. Η τεχνολογία UA Flow είναι ένας ανθεκτικός, σταθερός και υποστηρικτικός αφρός που εξαλείφει την εξωτερική σόλα από καουτσούκ, δίνοντας τη δυνατότητα στη σχεδιαστική ομάδα της UNDER ARMOUR να δημιουργήσει ένα παπούτσι που θα ανταποκρίνεται άμεσα στις γρήγορες εναλλαγές κινήσεων του Steph.  

THE CURRY Brand UNDER ARMOUR 5

To Curry Flow 8 ουσιαστικά αλλάζει εντελώς το κλασσικό μπασκετικό παπούτσι, προσφέροντας ταχύτητα, δυνατό κράτημα, χαμηλό βάρος και απόλυτη επιστροφή ενέργειας, χωρίς να θυσιάζει την αντοχή του παπουτσιού.

Το βάρος του είναι μόλις 343 γραμμάτια και το άνω μέρος του αποτελείται από ελαφρύ πλεκτό ύφασμα με συνθετικές επικαλύψεις, με αποτέλεσμα να προσδίδει μέγιστη αναπνευσιμότητα στο πόδι και συμπιεστική εφαρμογή.

THE CURRY Brand UNDER ARMOUR 3

Υπάρχει η νέα τεχνολογία αφρού UA Flow σε όλο το μήκος του παπουτσιού για αίσθηση μηδενικής βαρύτητας, εξαιρετικής απορρόφησης κραδασμών και επιστροφή ενέργειας.

THE CURRY Brand UNDER ARMOUR 1

Η ανθεκτική εξωτερική σόλα UA Flow παρέχει καλύτερη αίσθηση στο γήπεδο, ώστε να κάνεις start and stop ανά πάσα ώρα και στιγμή. Τέλος, η ειδική εύκαμπτη πλακέτα (Flexible plate)  σε κρατά σταθερό σε οποιαδήποτε εναλλαγή κίνησης.

 


Info

Το νέο CURRY FLOW 8 κυκλοφορεί σε όλα τα UA Brand Houses, σε επιλεγμένα καταστήματα αθλητικών ειδών και σε basketball specialist stores.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.