
Οι ακτιβιστές καουμπόηδες του Compton
Από εκεί που έσωζαν ανθρώπους από τα γκέτο, ξαφνικά βρέθηκαν στην καινούρια καμπάνια του Tommy Hilfiger.
Το Compton υποτίθεται ότι είναι ένα υποβαθμισμένο προάστιο νότια του Λος Άντζελες, που εξάγει στην υπόλοιπη Αμερική κάποια πολύ συγκεκριμένα πράγματα - συνήθως όχι καλά. Έτσι, τουλάχιστον έγινε γνωστό σε κάθε γωνιά της γης, χάρη στο ιστορικό album Straight Outta Compton που κυκλοφόρησαν το 1987 οι N.W.A (από τους οποίους ξεπήδησε ο Dr. Dre), περιγράφοντας όλες τις κοινωνικές δυσκολίες, τις διακρίσεις και την έλλειψη εναλλακτικών επιλογών ζωής που χαρακτήριζε τη ζωή των κατοίκων του.
Κι όμως, στο ίδιο προάστιο, εδώ και χρόνια, υπάρχει μία ομάδα μαύρων καουμπόηδων που θέλει να βελτιώσει την κατάσταση, προωθώντας την επαφή των "παραστρατημένων" με τα άλογα, ως μέσο κοινωνικής συμπερίληψης.
Δεν μας προκαλεί, λοιπόν, έκπληξη το ότι αυτοί οι "καουμπόηδες του Compton" επιλέχθηκαν από τον Tommy Hilfiger για να συμμετάσχουν στη νέα ανοιξιάτικη καμπάνια του brand του, με θέμα Moving Forward Together, η οποία είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στην κοινωνική αλλαγή.
Wild horses
Για τους ίδιους, το να είναι καουμπόηδες, να καβαλάνε άλογα και να συμμετέχουν σε ροντέο είναι τρόπος ζωής και την ίδια στιγμή αφορμή για να προσελκύουν σε πιο υγιείς επιλογές ανθρώπους έχουν πάρει τον δρόμο της παρανομίας.
Όπως δήλωσαν στο ιταλικό Esquire, πιστεύουν ότι η επιτυχία τους οφείλεται στα άλογα, που αποτελούν με τη συμπεριφορά τους και μόνο ένα θετικό παράδειγμα για τους ανθρώπους. Η δική τους αποστολή, είναι απλώς να τα φέρνουν πιο κοντά στην κοινότητα.
Η επαφή με τα άλογα, σύμφωνα με όσα αναφέρουν, έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή, κυρίως τις πιο επικίνδυνες ανθρώπινες συμπεριφορές. Κι όλα αυτό με μότο το "the streets have raised us, the horses have saved us".
Street cowboys
Όσο για το στυλ τους που είναι πραγματικά μοναδικό; Η ξεχωριστή αισθητική τους αποτελεί έναν συγκερασμό των καλύτερων στοιχείων από το street style με αυτά των ρούχων που φορούν στην καθημερινότητά τους οι καουμπόηδες, κάτι το οποίο τους βγαίνει με φυσικό τρόπο.
Είναι την ίδια στιγμή urban και country, χάρη σε μία νέα, αβίαστη και δημιουργική προσέγγιση της παράδοσης και του old school. Όπως λένε οι ίδιοι, είναι οι "street cowboys".
Moving Forward Together
Πώς βλέπουν, όμως, να συνεχίζουμε μετά την πανδημία; Πιστεύουν ότι μπορούμε να πάμε μπροστά, ζητώντας βοήθεια από ανθρώπους που ανήκουν σε περιβάλλοντα διαφορετικά από το δικό μας, αλλά και με το να βρίσκουμε τρόπους να βοηθάμε ο ένας τον άλλον, να δίνουμε αξία στις ζωές των άλλων, όποτε αυτό περνάει από το χέρι μας.
Το μεγαλύτερό μας πρόβλημα, θεωρούν πως είναι το ότι είμαστε συνεχώς με τους ίδιους ανθρώπους και, συνεπώς, έχουμε την ίδια άποψη με αυτούς για το πώς λύνεται ένα πρόβλημα. Κι όμως, έξω από τα γκέτο (με ή χωρίς εισαγωγικά), υπάρχουν μυαλά και πόροι για να λύσουν όλα τα προβλήματα του κόσμου, αρκεί να σταματήσουμε να τσακωνόμαστε μεταξύ μας.
Η συνεργασία με τον Tommy Hilfiger
Η περηφάνια για τη συμμετοχή τους στην καμπάνια Moving Forward Together είναι κάτι παραπάνω από προφανής, καθώς αποτελεί μία αναγνώριση του τι προσφέρουν στην κοινότητα, αλλά και μία δικαίωση για τους κόπους τους.
Το ότι ο Tommy Hilfiger δίνει αυτή την κατεύθυνση στο brand του και μάλιστα σε αυτήν ειδικά την ιστορική στιγμή, που οι κοινωνίες αντιμετωπίζουν δύσκολες προκλήσεις, αποτελεί μία σαφής και τολμηρή επιλογή εκ μέρους του, όπως επισημαίνουν.
Επιπλέον, χάρη στην προβολή που έχουν αποκτήσει στα media μέσω της καμπάνιας, έχουν γίνει οι καλύτεροι εκπρόσωποι μίας νέας κουλτούρας του Compton, που κάνει ξανά τους κατοίκους του υποβαθμισμένου προαστίου να νιώθουν περήφανοι για τη γειτονιά τους.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.