Η κόκκινη συλλογή της Levi’s έχει κάτι από τα 90s
Η αποθέωση του street style με αρχειακά oversized κομμάτια και νέα σχέδια με vintage αέρα.
Το ότι στη μόδα όλα είναι ένας κύκλος κι όλα τα trends με το φως του λύκου επανέρχονται, δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη απόδειξη από αυτή που μας δίνει η θεσπέσια Red Collection της Levi’s. Κι αυτό γιατί η αμερικανική εταιρεία που πρωτολάνσαρε την εμβληματική κόκκινη συλλογή στα 90s κλείνοντας μέσα της το συναρπαστικό momentum της εποχής, μόλις επέστρεψε στον "τόπο του εγκλήματος".
Βέβαια, αυτή δεν είναι η πρώτη επιστροφή. Η επιτυχία της πρώτης συλλογής ήταν τέτοια, που η σχεδιαστική ομάδα της Levi’s επανερμηνεύει συστηματικά τα πρώτα εικονικά κομμάτια κάθε επτά με οκτώ χρόνια, πάντα λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις της εκάστοτε νέας εποχής.
Η νέα συλλογή
Η φετινή συλλογή, που είναι ήδη διαθέσιμη εδώ και λίγες ημέρες, μας δίνει πίσω όλα τα ρούχα που αγαπήσαμε τη δεκαετία του 1990, είτε επειδή τα φορέσαμε, είτε επειδή τα είδαμε φορεμένα σε αγαπημένους ήρωες cult σειρών που δεν μπορούμε να σταματήσουμε να παρακολουθούμε.
Το πιο σημαντικό; Τα αρχειακά oversized κομμάτια που αποτίνουν φόρο τιμής στο streetwear, με τις ενισχυμένες ζιγκ ζαγκ ραφές και τις ασύμμετρες λεπτομέρειές τους, αλλά και τα νέα σχέδια, φτιάχτηκαν με σεβασμό στη βιώσιμη ανάπτυξη, όπως ορίζει η νέα ηθική στον χώρο της μόδας.
Κάτι από το παρελθόν
Πρόσωπα της καμπάνιας είναι ο χορευτής Anders Hayward και το μοντέλο Hanna Lhoumeau. Οι δυο τους, φωτογραφήθηκαν από τον Ολλανδό Antón Corbijn. Αν σας θυμίζει κάτι από το παρελθόν αυτό το όνομα, είναι γιατί είναι ο άνθρωπος πίσω από τις φωτογραφίες του εξωφύλλου και του booklet ενός από τα πιο ιστορικά album όλων των εποχών: του Achtung Baby των U2, που κυκλοφόρησε το 1991 και σημάδεψε με τον ήχο του την τελευταία ξένοιαστη δεκαετία του περασμένου αιώνα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.