Η κόκκινη συλλογή της Levi’s έχει κάτι από τα 90s

Η αποθέωση του street style με αρχειακά oversized κομμάτια και νέα σχέδια με vintage αέρα.

Το ότι στη μόδα όλα είναι ένας κύκλος κι όλα τα trends με το φως του λύκου επανέρχονται, δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη απόδειξη από αυτή που μας δίνει η θεσπέσια Red Collection της Levi’s. Κι αυτό γιατί η αμερικανική εταιρεία που πρωτολάνσαρε την εμβληματική κόκκινη συλλογή στα 90s κλείνοντας μέσα της το συναρπαστικό momentum της εποχής, μόλις επέστρεψε στον "τόπο του εγκλήματος".

Η κόκκινη συλλογή της Levi’s έχει κάτι από τα 90sLevi's / Antón Corbijn

Βέβαια, αυτή δεν είναι η πρώτη επιστροφή. Η επιτυχία της πρώτης συλλογής ήταν τέτοια, που η σχεδιαστική ομάδα της Levi’s επανερμηνεύει συστηματικά τα πρώτα εικονικά κομμάτια κάθε επτά με οκτώ χρόνια, πάντα λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις της εκάστοτε νέας εποχής.

Η νέα συλλογή

Η φετινή συλλογή, που είναι ήδη διαθέσιμη εδώ και λίγες ημέρες, μας δίνει πίσω όλα τα ρούχα που αγαπήσαμε τη δεκαετία του 1990, είτε επειδή τα φορέσαμε, είτε επειδή τα είδαμε φορεμένα σε αγαπημένους ήρωες cult σειρών που δεν μπορούμε να σταματήσουμε να παρακολουθούμε.

LEVI'S RED 3Levi's / Antón Corbijn

Το πιο σημαντικό; Τα αρχειακά oversized κομμάτια που αποτίνουν φόρο τιμής στο streetwear, με τις ενισχυμένες ζιγκ ζαγκ ραφές και τις ασύμμετρες λεπτομέρειές τους, αλλά και τα νέα σχέδια, φτιάχτηκαν με σεβασμό στη βιώσιμη ανάπτυξη, όπως ορίζει η νέα ηθική στον χώρο της μόδας.

Κάτι από το παρελθόν

Πρόσωπα της καμπάνιας είναι ο χορευτής Anders Hayward και το μοντέλο Hanna Lhoumeau. Οι δυο τους, φωτογραφήθηκαν από τον Ολλανδό Antón Corbijn. Αν σας θυμίζει κάτι από το παρελθόν αυτό το όνομα, είναι γιατί είναι ο άνθρωπος πίσω από τις φωτογραφίες του εξωφύλλου και του booklet ενός από τα πιο ιστορικά album όλων των εποχών: του Achtung Baby των U2, που κυκλοφόρησε το 1991 και σημάδεψε με τον ήχο του την τελευταία ξένοιαστη δεκαετία του περασμένου αιώνα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.