Το νέο, τολμηρό pop-up store concept της Diesel

Το πρώτο υπό το όραμα του δημιουργικού διευθυντή Glenn Martens.

Η DIESEL είναι υπερήφανη για το νέο POP-UP STORE CONCEPT, τόσο στο Amsterdam PC Hoofstraat όσο και στην Washington, D.C. Τα δύο νέα καταστήματα αποτυπώνουν την οξυδέρκεια σχεδιασμού του Martens με καθηλωτική, τολμηρή αρχιτεκτονική και εσωτερικούς χώρους.

Τα POP-UP stores αποτίουν φόρο τιμής στο DNA και την κληρονομιά της DIESEL: κατά την είσοδο και στους δύο χώρους, οι πελάτες περιβάλλονται από το moto "For Successful Living”. 

Το χρώμα του λογότυπου της εταιρείας χρησιμοποιείται ως κύριο χαρακτηριστικό του σχεδιασμού, καθώς από το δάπεδο μέχρι την οροφή, οι χώροι είναι βαμμένοι στο εμβληματικό κόκκινο. 

Το νέο, τολμηρό pop-up store concept της Diesel

Η ρήση FOR SUCCESFUL LIVING παραμορφώνεται και εκτυπώνεται σε ολόκληρο το σύνολο και των δύο καταστημάτων και είναι ευανάγνωστο μόνο όταν διαβάζεται από τις εισόδους τους. Το βάθος ‘’μπερδεύει’’ τις αισθήσεις των επισκεπτών σε όλα τα επίπεδα, αφήνοντας μια ισχυρή και διαρκή εντύπωση.

Τα POP-UP STORES θα διαθέτουν μια ποικιλία προϊόντων για γυναίκες και άνδρες από τις συλλογές DIESEL Spring/Summer 2021, καθώς και τη συλλογή του φθινοπώρου του 2021.  

Κεντρική διάθεση για Ελλάδα και Κύπρο: GRUPPO PAGONI

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.