Οι νικητές ταξιδεύουν με την Louis Vuitton στη Formula 1

Η Louis Vuitton και το Automobile Club de Monaco συνεργάζονται και παρουσιάζουν μία μοναδική Trophy Travel Case για το Γκραν Πριν του Μονακό.

Το δημοφιλές γαλλικό brand συνεργάζεται με τους διοργανωτές του πιο λαμπερού Γκραν Πριν της Φόρμουλα 1 και μαζί παρουσιάζουν μία υπέρκομψη custom βαλίτσα που φτιάχτηκε από τον οίκο Louis Vuitton στα εργαστήριά του στην Γαλλία. Το Trophy Travel Case έχει δημιουργηθεί χειροποίητα στο ιστορικό Asnières workshop, στα προάστια του Παρισιού, αντλώντας έμπνευση από την ιστορία και την κληρονομιά του Asnières workshop Grand Prix de Monaco της F1, που φέτος κλείνει τα 78 του χρόνια.

Στον εμβληματικό Monogram καμβά είναι εμφανής η κόκκινη απόχρωση της σημαίας του Μονακό, με το κλασικό μονόγραμμα LV να την πλαισιώνει και, όταν είναι ανοιχτή έχει στην πρόσοψη το γράμμα V, από τη λέξη Victory (νίκη).

Υπενθυμίζουμε ως αυτή η θήκη θα είναι εκείνη που θα συνοδεύει το τρόπαιο στις 23 Μαΐου, όταν και θα διεξαχθεί το φετινό Γκραν Πρι του Μονακό.

Οι νικητές ταξιδεύουν με την Louis Vuitton στη Formula 1

Αυτή είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται οι δύο πλευρές, οι οποίες μοιράζονται μεταξύ άλλων τις αξίες της παράδοσης και της αριστείας

"Fangio, Hill, Moss, Stewart, Senna, Prost, Schumacher ή πιο πρόσφατα Alonso, Vettel, Rosberg, Ricciardo και Hamilton. Το Γκραν Πρι του Μονακό έχει αναδείξει κάποιους από τους πιο σημαντικούς πρωταθλητές του σπορ και είναι από εκείνα που όλοι θέλουν να κερδίσουν κάποια στιγμή. Είμαστε πλέον περήφανοι που μοιραζόμαστε την ιστορία του με αυτόν το τρόπο. Η βαλίτσα του τροπαίου είναι αφιερωμένη στις επόμενες νίκες αλλά και τις συναρπαστικές στιγμές που θα λάβουν χώρα εδώ" τόνισε μεταξύ άλλων ο Michael Burke, Πρόεδρος και CEO της Louis Vuitton.

ΤΡΟΠΑΙΟΘΗΚΗ ΛΟΥΙ ΒΙΤΟΝ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙΝ ΜΟΝΑΚΟ 1

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.