Οι νικητές ταξιδεύουν με την Louis Vuitton στη Formula 1

Η Louis Vuitton και το Automobile Club de Monaco συνεργάζονται και παρουσιάζουν μία μοναδική Trophy Travel Case για το Γκραν Πριν του Μονακό.

Το δημοφιλές γαλλικό brand συνεργάζεται με τους διοργανωτές του πιο λαμπερού Γκραν Πριν της Φόρμουλα 1 και μαζί παρουσιάζουν μία υπέρκομψη custom βαλίτσα που φτιάχτηκε από τον οίκο Louis Vuitton στα εργαστήριά του στην Γαλλία. Το Trophy Travel Case έχει δημιουργηθεί χειροποίητα στο ιστορικό Asnières workshop, στα προάστια του Παρισιού, αντλώντας έμπνευση από την ιστορία και την κληρονομιά του Asnières workshop Grand Prix de Monaco της F1, που φέτος κλείνει τα 78 του χρόνια.

Στον εμβληματικό Monogram καμβά είναι εμφανής η κόκκινη απόχρωση της σημαίας του Μονακό, με το κλασικό μονόγραμμα LV να την πλαισιώνει και, όταν είναι ανοιχτή έχει στην πρόσοψη το γράμμα V, από τη λέξη Victory (νίκη).

Υπενθυμίζουμε ως αυτή η θήκη θα είναι εκείνη που θα συνοδεύει το τρόπαιο στις 23 Μαΐου, όταν και θα διεξαχθεί το φετινό Γκραν Πρι του Μονακό.

Οι νικητές ταξιδεύουν με την Louis Vuitton στη Formula 1

Αυτή είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται οι δύο πλευρές, οι οποίες μοιράζονται μεταξύ άλλων τις αξίες της παράδοσης και της αριστείας

"Fangio, Hill, Moss, Stewart, Senna, Prost, Schumacher ή πιο πρόσφατα Alonso, Vettel, Rosberg, Ricciardo και Hamilton. Το Γκραν Πρι του Μονακό έχει αναδείξει κάποιους από τους πιο σημαντικούς πρωταθλητές του σπορ και είναι από εκείνα που όλοι θέλουν να κερδίσουν κάποια στιγμή. Είμαστε πλέον περήφανοι που μοιραζόμαστε την ιστορία του με αυτόν το τρόπο. Η βαλίτσα του τροπαίου είναι αφιερωμένη στις επόμενες νίκες αλλά και τις συναρπαστικές στιγμές που θα λάβουν χώρα εδώ" τόνισε μεταξύ άλλων ο Michael Burke, Πρόεδρος και CEO της Louis Vuitton.

ΤΡΟΠΑΙΟΘΗΚΗ ΛΟΥΙ ΒΙΤΟΝ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙΝ ΜΟΝΑΚΟ 1

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.