
Η αλλόκοτη δημοφιλία των Crocs
Πώς τα clogs της Crocs κατέκτησαν τις θερινές παπουτσοθήκες.
Τα λαστιχένια clogs της Crocs είναι από τα πιο άνετα παπούτσια του κόσμου. Την ίδια στιγμή, μέχρι σχετικά πρόσφατα, οι περισσότεροι τα θεωρούσαμε κακόγουστα. Έτσι, όμως, και τα φορέσεις μία φορά στη ζωή σου κολλάς και αλλάζεις γνώμη. Είναι ελαφριά σαν πούπουλο, ευρύχωρα για τις πατούσες σου και δροσερά. Η σόλα τους είναι λες και σου κάνει μασάζ. Έτσι και βραχούν ή λερωθούν, καθαρίζουν με τη μία.
Πώς κατέκτησαν τις πασαρέλες
Τα Crocs δεν κατασκευάστηκαν για να φορεθούν στον δρόμο, αλλά στο κατάστρωμα, με το περφορέ τους σχέδιο να έχει απόλυτα πρακτική χρήση. Κι όμως. Όχι μόνο κατέκτησαν το street style, αλλά έφτασαν να φορεθούν στο κόκκινο χαλί των Oscars. Μάλιστα, τα πιο hype brands του πλανήτη -δες Yeezy, Bottega Veneta, Gucci και Adidas- μοιάζουν σχεδόν να αντιγράφουν το στυλ τους, παρουσιάζοντας τα δικά τους clogs.
Σταθμός σε αυτή την πορεία υπήρξε το σωτήριο έτος 2018, όταν ο οίκος Balenciaga επανασχεδίασε ένα ζευγάρι Crocs. Μία συνεργασία σχεδόν στρατηγική, καθώς τα τελευταία χρόνια ο οίκος υψηλής μόδας έχει βαλθεί να επιβάλλει το "κακόγουστο" ως το νέο cool. Η τιμή του συγκεκριμένου ζευγαριού ήταν περίπου 900 Ευρώ και έγινε sold-out μέσα σε μερικά λεπτά.
Οι σταρ της μουσικής με τις δικές τους capsule collections
Βέβαια, η γενιά Ζ ήταν ήδη έτοιμη να αποθεώσει την αισθητική των Crocs, καθώς το cult status που έχουν αποκτήσει ελκύει όσους αναζητούν να ξεχωρίζουν μέσω του νέου hip της ενδιαφέρουσας "κακογουστιάς". Έπαιξε, βέβαια, ρόλο και το γεγονός ότι τα clogs άρχισαν να φοριούνται από είδωλα του στυλ και fashion influencers, όπως ο ράπερ Post Malone, που έχει βγάλει δύο δικές του capsule collections με την Crocs.
Το παράδειγμα του Post Malone ακολούθησε ένα ακόμα είδωλο της μουσικής βιομηχανίας, ο Bad Bunny, που πήγε με τα Crocs του στο show του Jimmy Fallon. Για να μην μιλήσουμε για τον Justin Bieber που μάλλον έχει ολόκληρη συλλογή από Crocs. Φυσικά, και οι δυο τους έχουν κυκλοφορήσει capsule collections σε συνεργασία με το αμερικάνικο brand, οι οποίες ξεπούλησαν στο τσακ μπαμ.
Η πρακτικότητα, βέβαια, αποτελεί την κύρια αξία του αμερικάνικου στυλ, οπότε μάλλον το γλυκό ήρθε κι έδεσε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Δεν συμβαίνει το ίδιο στη γηραιά ήπειρο. Γι’ αυτό και έπρεπε στη γοητεία των Crocs να υποκλιθούν πρώτα όσοι καθορίζουν τις παγκόσμιες τάσεις της μόδας για να τα δούμε κι εμείς με άλλο μάτι.
Τα clogs είναι παντού
Ο πιο σημαντικός από αυτούς δεν είναι παρά ο απόλυτος trendsetter, ο Kanye West, που ως "υποδηματοποιός" των Yeezy παρουσίασε ένα Foam Runner που μοιάζει με μία φουτουριστική εκδοχή των Crocs.
> Διάβασε ακόμα: Τα νέα Yeezy
Η Adidas πρόσθεσε επίσης στα μοντέλα της αρκετά clogs, διακοσμημένα με τις εικονικές τρεις ρίγες της, ενώ ο οίκος Bottega Veneta παρουσίασε ένα ζευγάρι λαστιχένιων clogs κατασκευασμένων από ανακυκλωμένα υλικά. Όσο για τον οίκο Gucci; Πρόσθεσε στη δική του εκδοχή το μυθικό διπλό του G. Είτε μας αρέσουν, λοιπόν, είτε όχι τα clogs, τόσο της Crocs όσο και όλων των άλλων brands, θα τα βλέπουμε παντού αυτό το καλοκαίρι.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.