Loki όπως Lacoste

Ο (Alligator) Loki της Marvel Comics έχει το δικό του πόλο και μοιάζει πολύ με αυτά της Lacoste.

Δεν είναι η πρώτη που κάποιος από τους ήρωες της Marvel Comics βρίσκει τη θέση του πάνω σε ένα πόλο μπλουζάκι, αλλά η περίπτωση του Loki είναι -ίσως- η πιο επιτυχημένη. Κι αυτό γιατί τα πόλο που είδαμε στο διαδίκτυο να φέρουν στο στήθος τους ένα logo που μοιάζει με το κροκοδειλάκι της Lacoste μεταμφιεσμένο σε Alligator Loki είναι ό,τι πιο pop, χαρούμενο και κομψό αντίκρισαν τα καστανά μας μάτια τελευταία.

Alligator Loki, εσύ superstar

Η πρώτη σεζόν του Loki, της σειράς του Disney+ που βασίζεται στον αντιήρωα της Marvel μπορεί να τελείωσε αλλά όσοι την παρακολούθησαν δεν μπορούν να σταματήσουν να μιλάνε γι' αυτή. Έχουν, βέβαια, τα δίκια τους. Τους προσέφερε πολλούς Loki, από διαφορετικές διαστάσεις, για να τους συναρπάσει. Ένας από αυτούς ήταν και ο Alligator Loki -αλλιώς: Kroko Loki ή Croki-, η "αλιγατορική" εκδοχή του κατεργάρη θεού της Σκανδιναβικής μυθολογίας. 

Με την παρορμητική, μουντρούχα και μάλλον άκομψη συμπεριφορά του υπήρξε μεγάλη ατραξιόν για τους θεατές, γι' αυτό και δεν είναι λίγοι όσοι θέλουν να τον δουν, έστω για λίγο, και στη δεύτερη σεζόν.

> Διάβασε ακόμα: Ο Loki επιστρέφει με δεύτερη σεζόν

Με τέτοιο γκελ, λοιπόν, μάλλον ήταν θέμα χρόνου κάποιος να θελήσει να κεφαλαιοποιήσει τη δημοφιλία του στον κόσμο της μόδας. Γι' αυτό και ήταν πολλά τα ρούχα και αξεσουάρ που κυκλοφόρησαν με την εικόνα του, αλλά κανένα δεν ήταν τόσο τέλειο όσο το πόλο της εταιρείας Epic Hero, με τον αγαπημένο Kroki και τα χαρακτηριστικά του κέρατα να βρίσκει τη θέση του στο στήθος του casual ενδύματος σαν άλλο σηματάκι της Lacoste.

> Διάβασε ακόμα: Το κροκοδειλάκι της Lacoste έχει τη δική του ιστορία

Ο Loki γίνεται έμβλημα κύρους;

Θα γίνει, λοιπόν, μέσα σε αυτό το καλοκαίρι ο Alligator Loki το νέο status symbol της ποπ-σινιέ ένδυσης; Αμφιβάλουμε. Το ευρηματικό στοιχείο του συγκεκριμένου πόλο που μας ενθουσίασε, σε σχεδιαστικό επίπεδο, είναι η ομοιότητά του με το logo της Lacoste. Παρόλα αυτά το hype που δημιουργήθηκε γι' αυτό το μπλουζάκι μέσα από διάφορα άρθρα και σχόλια στο διαδίκτυο είναι μάλλον χωρίς αντίκρισμα.

Loki όπως LacosteEtsy.com

Στο επίσημο e-shop της εταιρείας Epic Hero στην οποια παραπέμπουν τα άρθρα δεν υπάρχει ούτε δείγμα του προς πώληση, καθώς, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις διαδικτυακές πηγές, ξεπούλησαν όλα λίγες ημέρες μετά από την κυκλοφορία τους. Στα επίσημα social media της εταιρείας, πάλι, δεν καταφέραμε να βρούμε ούτε μία εικόνα του. Οπότε; Οπότε ευτυχώς που υπάρχει το Etsy.com από το οποίο μπορείς να αγοράσεις ή να παραγγείλεις σχεδόν ό,τι βάλει ο νους σου. Ακόμα και ένα "μαϊμού" πόλο, γεγονός που δεν σου συνιστούμε.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.