
Τσόκαρα με κάλτσες, ψάρι χωρίς ποδήλατο
Όταν τα τσόκαρα με κάλτσες είναι στην πραγματικότητα πλαστικά clogs που φέρουν την υπογραφή του οίκου Givenchy, βέβαια, τα πράγματα αλλάζουν.

Το γυναίκα δίχως άντρα, ψάρι χωρίς ποδήλατο υπήρξε ένα από τα πιο δυνατά φεμινιστικά συνθήματα της μεταπολιτευτικής περιόδου. Αν δεν το γνώριζες μέχρι τώρα, μόλις το έμαθες. Για τις ανάγκες αυτού του άρθρου, λοιπόν, το αλλάξαμε κατά πώς μας συμφέρει, δηλαδή το κάναμε τσόκαρα με κάλτσες, ψάρι χωρίς ποδήλατο. Κι αυτό για να καταστήσουμε ποιητική αδεία σαφές το ότι τα τσόκαρα, τα clogs και τα σαμπό φοριούνται ξεκάλτσωτα - τουλάχιστον αυτός ήταν μέχρι τώρα ο κανόνας.
Τι θα έλεγε ο Hubert de Givenchy;
Κατιόντες συγγενείς της άνωθεν κατηγορίας υποδημάτων, που λέτε, είναι τα πλαστικά σαμπό του οίκου Givenchy με την ενσωματωμένη χοντρή κάλτσα, φωτογραφίες των οποίων ανέβασε πρόσφατα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ο Matthew Williams, καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικότατου οίκου υψηλής ραπτικής.
Ερώτημα πρώτο, το οποίο το θέτει το ισπανικό Esquire: Για ποια ακριβώς εποχή του χρόνου προορίζονται; Ερώτημα δεύτερο, δικό μας: Τα φοράς με δεύτερη κάλτσα, δική σου, για να μην ιδρώσουν τα πόδια σου πάνω στην ενσωματωμένη ή τα βάζεις κάθε μέρα στο πλυντήριο; Ερώτημα τρίτο, κι αυτό δικό μας: Τι θα έλεγε ο Hubert de Givenchy στη θέα τους αν ζούσε για να μας δει να περιμένουμε την έλευση των εξωγήινων να μας σώσουν, στιλιστικά αλλά και γενικά;
Οι φουτουριστικές περιπέτειες του καλού γούστου
Ο Matthew Williams -όπως και πολλοί άλλοι υπερταλαντούχοι όπως εκείνος συνάδελφοί του που τα τελευταία χρόνια έχουν αναλάβει το δημιουργικό κομμάτι ιστορικών οίκων μόδας- προέρχεται από τον κόσμο του streetwear και θεωρείται, πανάθεμά τον, avant-garde. Μάλιστα, έχει δώσει εξαίσια δείγματα γραφής όσον αφορά τις φουτουριστικές του εμπνεύσεις έτσι όπως αποτυπώθηκαν σε αθλητικά παπούτσια όπως τα Nike Zoom MMW4.
Γιατί, λοιπόν, παρόλο που ο ίδιος είναι εγνωσμένου κύρους, τα δεν-ξέρουμε-πότε-ακριβώς-θα-βγουν-στην-κυκλοφορία μονόχρωμα, κλειστά πλαστικά σαμπό του με την ενσωματωμένη ριμπ κάλτσα έχουν προκαλέσει συζητήσεις; Ίσως γιατί πολύ απλά δεν είναι για όλους. Εγώ προσωπικά έχω γνωρίσει στη ζωή μου μόνο έναν άνθρωπο, visual merchandiser στο επάγγελμα, ο οποίος θα μπορούσε να τα φορέσει χωρίς να τον φορέσουν.
Η εκδίκηση της "κακογουστιάς"
Γενικά, πάντως, ζούμε σε ενδιαφέροντες καιρούς για την αντρική μόδα, με ό,τι επί χρόνια θεωρείτο κακόγουστο ή kitsch πλέον να είναι το νέο cool. Εταιρείες όπως η Crocs -για να μη μιλήσουμε για τα νέα μοντέλα των Yeezy- έχουν επεκτείνει το όριο του τι μπορεί να είναι fancy, μοδάτο, ποθητό και στιλάτο. Έτσι, πλαστικά σαμπό και πανάκριβες limited edition εκδοχές τους ξεπουλούν σαν τα κρουασάν του Τρομερού Παιδιού. Οπότε, μάλλον ήταν απλώς θέμα χρόνου να υποκύψουν στη γοητεία των outsider προϊόντων μόδας ακόμα και οίκοι που έγραψαν ιστορία ντύνοντας την Audrey Hepburn.
> Διάβασε ακόμα: Η αλλόκοτη δημοφιλία των Crocs
Ό,τι καιρό κι αν κάνει
Ας επιστρέψουμε, όμως, στο αρχικό μας ερώτημα, μιας και τα άλλα δύο, το αν βάζεις και δεύτερη κάλτσα πριν τα φορέσεις ή το τι θα έλεγε ο Hubert de Givenchy στη θέα τους καλό είναι να μείνουν αναπάντητα, έτσι για το μυστήριο. Ποια, λοιπόν, εποχή του χρόνου είναι κατάλληλη για να φορέσεις αυτά τα ξεχωριστά, φουτουριστικά πλαστικά σαμπό με την ενσωματωμένη κάλτσα; Ίσως όλες μιας και τα πάντα είναι θέμα panache, αέρα, προσωπικού στυλ και δεν έχουν να κάνουν με τις καιρικές συνθήκες. Παρόλα αυτά αφήνουμε κι ένα παραθυράκι ανοιχτό για να μας δώσουν τη δική τους απάντηση οι εξωγήινοι που, πλέον, είμαστε σίγουροι, ότι είναι στον δρόμο κι έρχονται.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.