
Η νέα καμπάνια της Diesel και μία βόλτα στο σούπερ μάρκετ
Ένα αιχμηρό σχόλιο πάνω στον καταναλωτισμό από την πάντα ανατρεπτική Diesel.
Η πανέξυπνη νέα καμπάνια της Diesel για τη συλλογή Φ/Χ 2021 κάνει ένα σχόλιο απέναντι στον υπερκορεσμένο από επιλογές κόσμο που ζούμε και μας παραδίδει ένα φιλμάκι διάρκειας ενός λεπτού (ακριβώς) και επτά φωτογραφίες που υπερβαίνουν τα όρια μίας καμπάνιας μόδας και φτάνουν στο επίπεδο της τέχνης.
Μόνο Diesel, τα πάντα Diesel
Στο σούπερ μάρκετ της διαφημιστικής καμπάνιας, όλα τα είδη πρώτης ανάγκης φέρουν την επωνυμία της Diesel. Οι σουρρεαλιστικές εικόνες του φωτογράφου και σκηνοθέτη της, Johnny Dufort, προκαλούν, ανατρέπουν και εγείρουν ερωτηματικά σχετικά με τη φύση της μαζικής καταναλωτικής κουλτούρας, ενώ η παιχνιδιάρικη, pop Art αισθητική τους ενισχύεται από το έντονο ντιζάιν των προϊόντων.
Ένα σχόλιο στον καταναλωτισμό
Οι -εξαιρετικά στιλάτοι- πελάτες του σούπερ μάρκετ (δεν θα μπορούσαν να μην είναι στιλάτοι, τα ρούχα τους είναι Diesel) βρίσκονται πραγματικά περικυκλωμένοι από τα πολύχρωμα αγαθά, τις ενδείξεις με τις προσφορές και τη δυναμική σχεδιαστική απεικόνισή τους. Όλα 'φωνάζουν' την παγκόσμια κυριαρχία του καταναλωτισμού. Οι διάδρομοι ξεχειλίζουν από branded προϊόντα κι όλα τους είναι Diesel: To απορρυπαντικό του πλυντηρίου ρούχων, η κονσερβοποιημένη σούπα, το ψωμί σε φέτες.
> Διάβασε ακόμα: Όλα τα mega brands στηρίζουν την LGBTQI+ κοινότητα
Η πανέξυπνη καμπάνια είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Johnny Dufort με τον δημιουργικό διευθυντή της Diesel, Glenn Martens, τον καλλιτεχνικό διευθυντή Christopher Simmonds και τη στιλίστρια Ursina Gysi.
> Διάβασε ακόμα: Ο Glen Martens είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της Diesel
Info: Κεντρική διάθεση για Ελλάδα και Κύπρο: www.gruppo-pagoni.gr. Diesel Stores: Golden Hall, Μαρούσι | Αγίας Σοφίας 12, Θεσσαλονίκη.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.