
Πώς ο τρόπος που ντύνεσαι αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της ζωής σου
Στη νέα συλλογή της Dirty Laundry βρήκαμε τα iconic casual ρούχα που εκφράζουν το ποιοι είμαστε, εδώ και τώρα.
Η σύγχρονη ζωή είναι γεμάτη περισπασμούς που κλέβουν την προσοχή σου από αυτό που κάνεις μία δεδομένη στιγμή ή που σου δημιουργούν φεύτικα διλήμματα και δεν σε αφήνουν να χαρείς το 'εδώ και τώρα'. Μπορεί να έχεις ταξιδέψει για να βρεθείς σε ένα υπέροχο τοπίο ή να έχεις μπροστά σου ένα καταπληκτικό πιάτο. Κι όμως, αντί να τα απολαμβάνεις, το μόνο που να σε νοιάζει να είναι το πώς θα τα απαθανατίσεις με το κινητό σου ή το τι θα κάνεις μετά. Μπορεί να διαβάζεις ένα αριστουργηματικό βιβλίο αλλά αντί να χάνεσαι στις σελίδες του να σταματάς την ανάγνωσή του κάθε που σκάει μία ειδοποίηση στο smartphone σου.
Αλήθεια, όμως, πώς βρεθήκαμε όλοι σε αυτή την κατάσταση και πώς μπορούμε να επιστρέψουμε σε έναν πιο γνήσιο τρόπο ζωής που θα μας επιτρέπει να συγχρονιζόμαστε με τον χώρο και τον χρόνο στον οποίο βρισκόμαστε; Το μυστικό βρίσκεται στην ενσυνειδητότητα.
Η δύναμη της ενσυνειδητότητας σου επιτρέπει να νιώθεις ταυτόχρονα τη μαγεία της στιγμής και του χώρου, να αισθάνεσαι με όλο σου το είναι το πού βρίσκεσαι και να απολαμβάνεις τα πάντα ακριβώς όταν συμβαίνουν. Όχι πριν, καθώς τα σκέφτεσαι, ούτε μετά. Γιατί το να είσαι 'εδώ, τώρα' είναι το μόνο που μετράει.
Αυτό μας μεταφέρει ως μήνυμα με τη νέα, υπέροχη καμπάνια You Are Here το viral brand Dirty Laundry, ενώ με τα αντρικά ρούχα της συλλογής του για τη σεζόν Φ/Χ 2021-22, μας επιτρέπει να 'περάσουμε' αυτή τη φιλοσοφία ζωής στον τρόπο που ντυνόμαστε.
Βίωσε καλύτερα το θαύμα της ζωής
Η Dirty Laundry γίνεται αφορμή με τη νέα της συλλογή να αναλογιστούμε ξανά το καθημερινό μας ντύσιμο και το πώς αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να βιώσουμε καλύτερα το θαύμα της ζωής.
Πού βρίσκεται καθένας από μας αυτή τη στιγμή; Ζούμε το παρόν ή αναλωνόμαστε σε ένα παρελθόν που δεν μπορούμε να αλλάξουμε κι ένα μέλλον για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα; Αναπνέουμε μέσα στα ρούχα μας με ευελιξία, ελευθερία, χαρά, ξεχωριστότητα;
Τα ρούχα ως μέσο αυτοπραγμάτωσης
Τα ρούχα που φοράμε δεν εκφράζουν απλώς το γούστο και τις αισθητικές προτιμήσεις μας στους άλλους, δεν καλύπτουν μόνο πρακτικές ανάγκες, δεν μαρτυρούν γενικά και αόριστα τις θέσεις που έχουμε για τη ζωή.
Εκτός και πριν από όλα αυτά, αποτελούν ένα μέσο αυτοπραγμάτωσης, μας βοηθούν να γίνουμε αυτό που είμαστε και να το επικοινωνήσουμε σωστά στους άλλους. Να 'περάσουμε' με έναν τρόπο αμοιβαίως κατανοητό το ποια είναι η φιλοσοφία της ζωής μας.
Ενδυμασία και σύγχρονος τρόπος ζωής
Η Dirty Laundry, έχοντας συνέχεια τις κεραίες της ανοιχτές, λαμβάνει καθαρά και γρήγορα το στίγμα και τα μηνύματα που εκπέμπει ο σύγχρονος τρόπος ζωής.
Έτσι, στη νέα της συλλογή τα δημοφιλή minimal fashion essentials, τα μαλακά T-shirts, τα crewneck φούτερ, τα άνετα παντελόνια και τα full-zip hoodies, φρεσκάρουν τη χρωματική παλέτα τους χάρη σε νέες εποχικές αποχρώσεις, που είναι εμπνευσμένες από το 'εδώ και το τώρα'. Φυσικά, δεν λείπουν και τα κλασικά best-seller χρώματα που μας αρέσει πάντα να φοράμε.
> Διάβασε ακόμα: Τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Χαλαρά και casual κομμάτια
Οι πιο πυκνές και πλούσιες υφές στα υφάσματα της νέας σεζόν, καθώς και κάποια καθαρά χειμωνιάτικα κομμάτια, όπως τα puffer τζάκετ, συνδυάζονται μεταξύ τους εύκολα, δημιουργώντας το απαραίτητο ζεστό layering. Το fit τους είναι και πάλι άνετο, καθώς πρόκειται για μοδάτα casual ρούχα σχεδιασμένα για κίνηση και βαθιά εισπνοή-εκπνοή.
Συμπερίληψη και μοναδικότητα
Το κυρίως εικαστικό της καμπάνιας, ο inclusive κύκλος της ζωής στο χρώμα της μάρκας, μία iconic κίτρινη βούλα στον χώρο και στον χρόνο, αποτυπώνεται σε διάφορες seasonal στάμπες με πολύ δημιουργικό τρόπο.
Τέλος, τα απίστευτα απαλά high-quality υφάσματα από 100% άριστης ποιότητας βαμβάκι, με το χαρακτηριστικό άρωμα καθαριότητας των Dirty Laundry, φτιαγμένα με εμπειρία, έχουν υποστεί πολύπλοκες επεξεργασίες που τα καθιστούν μοναδικά. Σαν εσένα. Τώρα. Εδώ.
Info
Εξερευνήστε τη νέα συλλογή AW21.22 στο e-shop της Dirty Laundry www.dirtylaundry.gr. Σημεία πώλησης: Dirty Laundry Flagship Store (Άγγελου Μεταξά 18, Γλυφάδα), Attica Golden Hall (3ος Όροφος, Λ.Κηφισίας 37Α, Μαρούσι), Attica CityLink (3ος Όροφος, Aμερικής 4 & Πανεπιστημίου, Αθήνα), Attica The Mall Athens (Ισόγειο, Α. Παπανδρέου 35, Μαρούσι), Attica Τσιμισκή (Υπόγειο, Τσιμισκή 48-50) και σε επιλεγμένες boutiques σε όλη την Ελλάδα.
Instagram: @dirtylaundry.gr
Campaign Credits | Creative Director: Κώστας Αγγελετάκης, Φωτογράφος: Γιώργος Καπλανίδης @thisisnotanotheragency, Cinematographer: Ιωάννα Τσουκαλά, Fashion Editor: Alex Petsetakis, Make up: Efi Ramone @Beehive Artists, Hair Styling: Χρύσανθος Σμυρναίος @Beehive Artists, Βοηθός Φωτογράφου: Κατερίνα Γορίτσα, Fashion Assistant: Penelope Hansen
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.