Haralas: H νέα καμπάνια εξυμνεί το chic street style

Playful διάθεση, urban style, ρετρό αισθητική με μοντέρνες πινελιές και συνδυασμοί που αποτυπώνουν τον παλμό της πόλης.

Η γνωστή εταιρεία υποδημάτων Haralas, παρουσιάζει τη νέα της συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2021-2022, με μια καμπάνια υψηλής αισθητικής, που εναρμονίζεται πλήρως με την ταυτότητα του brand. Η νέα καμπάνια εξυμνεί μεταξύ άλλων το ανδρικό urban street style, στο οποίοβάζει τη δική της πινελιά με τα latest trends και fashionable υποδήματα και αξεσουάρ.

Η νέα καμπάνια Haralas Φθινόπωρο – Χειμώνας 2021-2022 εμπνέεται από τα vibes, τους ήχους και τα χρώματα της πόλης, που μεταφέρονται στον θεατή μέσα από ένα ιδιαίτερο fashion film και φωτογραφικό υλικό. Μέσα από το φακό του γνωστού φωτογράφου μόδας, Γιάννη Μπουρνιά, η ιστορία εξελίσσεται σε ένα εμπορικό κέντρο της Αθήνας, με έντονο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και ρετρό αναφορές, δίνοντας έμφαση στο street style των πρωταγωνιστών, το οποίο ολοκληρώνεται με τα chic υποδήματα και αξεσουάρ των smart fashion brands της Haralas. 

Τα νέα σχέδια της συλλογής Haralas για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2021 -2022, βρίσκονται σε πρώτο πλάνο καθόλη τη διάρκεια του fashion film συνδυάζοντας μοναδικά την κομψότητα με το στυλ της πόλης. Η Haralas και τη φετινή σεζόν διαθέτει ξεχωριστά κομμάτια των μεγαλύτερων smart fashion brands όπως DKNY, Nine West, Dr. Martens, UGG, Carrano, Capodarte και Circus by Sam Edelman μεταξύ άλλων.

Η ανδρική συλλογή συνδυάζει άνεση και κομψότητα. Από τα sneakers, την καθιερωμένη επιλογή για μοντέρνες εμφανίσεις, έως τη μεγάλη επιστροφή των αρβυλών και των oxfords στην κορυφή των τάσεων, όλα τα σχέδια της νέας συλλογής έχουν τη δική τους ιδιαιτερότητα. Η συλλογή περιλαμβάνει σχέδια που καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις, και συμπληρώνουν το ιδανικό "it look”.

Playful διάθεση, urban style, ρετρό αισθητική με μοντέρνες πινελιές και συνδυασμοί που αποτυπώνουν τον παλμό της πόλης αποτελούν τα βασικά στοιχεία της καμπάνιας Haralas για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2021 -2022 .

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.