
Η Adidas παρουσιάζει τη δική της συλλογή NFTs
Τα 30.000 NFTs της Adidas θα είναι διαθέσιμα μέσα στο 2022 αλλά έχουν ήδη εξαντληθεί.
Η Adidas μόλις έγραψε ιστορία στον χώρο της ψηφιακής μόδας, μέσα από τη sold-out limited edition συλλογή της από NFTs που περιλαμβάνουν τόσο 'απτά' όσο και ψηφιακά ρούχα. Μάλιστα, ψηφιακά. Τα οποία προέκυψαν από τη συνεργασία της με τον Gmoney, το brand Bored Ape Yacht Club και το κόμικ PUNKS.
Στα βήματα της Gucci
Πριν από την Adidas, στην αρχή της χρονιάς, o οίκος Gucci, είχε λανσάρει το Gucci Garage, από το οποίο μπορούσες να αγοράσεις ψηφιακά sneakers προς 10 Ευρώ. Γενικότερα, όμως, μέσω της τεχνολογίας blockchain, κάθε ενδιαφερόμενος, κυρίως οι ανά τον κόσμο συλλέκτες, μπορεί να γίνει κάτι σαν ο μοναδικός νόμιμος ιδιοκτήτης των πνευματικών δικαιωμάτων οποιουδήποτε άυλου ή υλικού δημιουργήματος -ενός πίνακα, μίας φωτογραφίας, ενός τραγουδιού/meme/φορέματος υψηλής ραπτικής κλπ- εφόσον αυτό 'ζευγοποιηθεί' με ένα ηλεκτρονικό συμβόλαιο.
> Διάβασε ακόμα: Το cardigan του Harry Styles γίνεται NFT
678 Ευρώ το 'εισιτήριο'
Η συλλογή της Adidas που θα είναι διαθέσιμη μέσα στο 2022 περιλαμβάνει 30.000 NFTs. Αν ήσουν προνοητικός, με 0,2 Ether, δηλαδή περίπου 678 Ευρώ (τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές), θα μπορούσες να έχεις αποκτήσει πρόσβαση στη limited edition συλλογή από 'απτά' ρούχα, όπως και στα ψηφιακά προϊόντα και τα virtual events της.
Λέμε 'αν ήσουν προνοητικός' επειδή όπως διαπιστώσαμε με μία επίσκεψη στο site της Adidas, η συλλογή έχει ήδη εξαντληθεί. Κάνε κλικ εδώ για να το διαπιστώσεις κι εσύ ιδίοις όμμασι.
> Διάβασε ακόμα: NFT: Η λέξη της χρονιάς για το 2021
Όλοι οι μοδάτοι τύποι και οι fans του streetwear, λοιπόν, έχουν ήδη στραφεί προς την ψηφιακή μόδα, κάνοντάς μας να συνειδητοποιήσουμε ότι κάτι που πριν από μερικά χρόνια φάνταζε σενάριο επιστημονικής φαντασίας, πλέον, τον καιρό του metaverse και των NFTs, αποτελεί απλώς πραγματικότητα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.