Οι προσφορές ξεκίνησαν ήδη στα brands του Calin Group

Η νέα χρονιά ήρθε και έφερε μαζί της προσφορές έως -50% σε Calzedonia, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 03 Ιανουαρίου 2022

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις το 2022 από το να ανανεωθείς στιλιστικά, εσωτερικά και εξωτερικά. Πλέον, μπορείς να το κάνεις χωρίς τύψεις καθώς οι προσφορές ξεκίνησαν ήδη στα αγαπημένα μας brands του Calin Group: Calzedonia, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri.

> Διάβασε ακόμα: Το boxer της Intimissimi Uomo είναι επιστήμη

Έως -50% σε επιλεγμένα είδη

Στην Calzedonia θα βρεις must-have κομμάτια, ενώ στην Intimissimi Uomo σοφιστικέ underwear και easywear collections. Στα καταστήματα Tezenis, πάλι, υπάρχουν πολλές επιλογές σε νεανικό, cool ντύσιμο, street style κομμάτια και underwear looks. Τέλος, στις μπουτίκ της Falconeri θα βρεις ποιοτικές συλλογές, με ρούχα φτιαγμένα από 100% φυσικές ίνες.

Σε όλα τα brands οι προσφορές είναι γενναίες, με έως -50% σε επιλεγμένα είδη.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.


 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.