Οι προσφορές ξεκίνησαν ήδη στα brands του Calin Group
Η νέα χρονιά ήρθε και έφερε μαζί της προσφορές έως -50% σε Calzedonia, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri.
Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις το 2022 από το να ανανεωθείς στιλιστικά, εσωτερικά και εξωτερικά. Πλέον, μπορείς να το κάνεις χωρίς τύψεις καθώς οι προσφορές ξεκίνησαν ήδη στα αγαπημένα μας brands του Calin Group: Calzedonia, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri.
> Διάβασε ακόμα: Το boxer της Intimissimi Uomo είναι επιστήμη
Έως -50% σε επιλεγμένα είδη
Στην Calzedonia θα βρεις must-have κομμάτια, ενώ στην Intimissimi Uomo σοφιστικέ underwear και easywear collections. Στα καταστήματα Tezenis, πάλι, υπάρχουν πολλές επιλογές σε νεανικό, cool ντύσιμο, street style κομμάτια και underwear looks. Τέλος, στις μπουτίκ της Falconeri θα βρεις ποιοτικές συλλογές, με ρούχα φτιαγμένα από 100% φυσικές ίνες.
Σε όλα τα brands οι προσφορές είναι γενναίες, με έως -50% σε επιλεγμένα είδη.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.