
Έξοχα πουλόβερ σε Zara, Η&Μ και Massimo Dutti
Τα πιο ωραία πουλόβερ που μπορείς να 'χτυπήσεις' πριν τελειώσουν οι εκπτώσεις.
Οι εκπτώσεις στα Zara, τα H&M και τα Massimo Dutti, που αποτελούν τρεις από τις πιο προσιτές αλυσίδες με ποιοτικά και καλόγουστα αντρικά ρούχα, συνεχίζονται κανονικά, ενώ έξω ο χειμώνας βαράει και δέρνει. Τι να πάρεις, λοιπόν, για να τις εκμεταλλευτείς στο έπακρο; Πουλόβερ, τα οποία μπορείς να τα φορέσεις τώρα και να τα χαρείς, αλλά και αργότερα μέσα στον χρόνο, καθώς δεν είναι όλα τους τόσο βαριά. Ξεχωρίσαμε τις καλύτερες επιλογές και σου τις παρουσιάζουμε ευθύς αμέσως.
Το μπλε, με τη στρωτή πλέξη
Έχει στρογγυλή λαιμόκοψη, είναι βαμβακερό (οπότε θα το φορέσεις και όσο δεν κάνει πολύ κρύο), ενώ τα μανίκια και ο γύρος του τελειώνουν σε ριμπ. Η αρχική τιμή του στο e-shop των Zara είναι 35,95 Ευρώ και μετά την έκπτωση βγαίνει στα 19,99 Ευρώ.
Το πολυτελές λευκό, με τις πλεξίδες
Οι πλεξίδες δίνουν ρουστίκ στυλ που όμως ταιριάζει τόσο στο γραφείο όσο και στις βόλτες στην πόλη, το mix μαλλιού με κασμίρι σε κρατάει ζεστό και το mock neck προσδίδει σοφιστικέ αέρα.
> Διάβασε ακόμα: 5 κομμάτια των Zara γι' αυτές τις εκπτώσεις
Η αρχική του τιμή στο e-shop των Massimo Dutti είναι 69,95 Ευρώ και μετά την έκπτωση μπορεί να γίνει δικό σου προς 55,95 Ευρώ.
Το ελαφρύ, στην πιο ωραία απόχρωση του σιέλ
Καταρχήν να πούμε ότι είναι από 100% βαμβάκι, σε relaxed fit, με τις ραφές στους ώμους του να είναι 'πεσμένες', κάτι που, πέραν του ότι σου δίνει τύπο, το κάνει άνετο. Δεν έχει έκπτωση, παρόλα αυτά η τιμή του στο e-shop των H&M είναι εξαιρετικά καλή: 24,99 Ευρώ.
Αν έχεις τίποτα προηγούμενα με το σιέλ, βγαίνει και σε λευκό:
Το μάλλινο, σε ματζέντα ροζ
Αν δεν ήταν σε αυτή τη σπάνια -για αντρικό ρούχο- απόχρωση του ροζ, θα ήταν το πιο συμβατικό πουλόβερ που θα μπορούσες να έχεις στην ντουλάπα σου. Παρότι δεν είναι πολύ βαρύ παραμένει αρκετά ζεστό, καθώς στη σύνθεσή του περιλαμβάνει 70% μαλλί και 30% πολυαμίδιο.
> Διάβασε ακόμα: Η παράξενη ιστορία του πιο θρυλικού πουλόβερ
Η αρχική του τιμή στο e-shop των Zara είναι 29,95 Ευρώ και μετά την έκπτωση βγαίνει στα 19,99 Ευρώ. Αν το βρεις στο μέγεθός σου να το πάρεις, εγώ το αγόρασα πριν από τις εκπτώσεις κι έκανε σουξέ στο γραφείο.
Το γκρι βιγκουρέ με τις τρεις πλεξίδες
Οι πλεξίδες δίνουν υφή και κάνουν αυτό το γκρι πουλόβερ ενδιαφέρον, ενώ το νήμα βιγκουρέ από το οποίο είναι πλεγμένο, που μοιάζει με το μελανζέ αλλά δεν είναι το ίδιο, του χαρίζει γαλλικό αέρα. Είναι ενδιάμεσο όσον αφορά το πόσο ζεστό είναι (μείγμα από συμβατικό μαλλί, μαλλί γιακ και βαμβάκι), ενώ η αρχική του τιμή στο e-shop των Massimo Dutti είναι 59,95 Ευρώ και μετά την έκπτωση βγαίνει στα 45.95 Ευρώ.
*Οι τιμές αντλήθηκαν από τα e-shops των εταιρειών, στις 19.1.2022.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.