
Τα sneakers της New Balance που λατρεύουν οι celebrities
Τα sneakers που έχουν φορέσει όλοι, από τον Timothée Chalamet μέχρι τον Kanye West.
Η New Balance μετράει 116 χρόνια ιστορίας κι όμως παραμένει μία από τις πιο cool εταιρείες του πλανήτη, ειδικά όσον αφορά τα sneakers της. Γι' αυτό, άλλωστε, συνεχίζουμε να βλέπουμε stars όπως ο Chris Pine, ο Justin Bieber, ο Timothée Chalamet και ο Kanye West να φορούν το δικό τους αγαπημένο ζευγάρι με την υπογραφή του βοστονέζικου brand, ασχέτως του εάν αυτό είναι το μοντέλο 997, το 990 ή το 574.
Βρε, πώς αλλάζουν οι καιροί
Πριν από δύο δεκαετίες, βέβαια, κάθε αναφορά στη New Balance παρέπεμπε σε μεσήλικες και υπερήλικες άντρες, καθώς τα normcore sneakers της ήταν η πρώτη τους επιλογή για ένα άνετο παπούτσι για περπάτημα. Τι άλλαξε; Πώς έγιναν ξανά αντικείμενα πόθου, γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 2010, σε όλα τα age groups; Πώς έφτασε η ζήτησή τους να σημειώνει σε κάποια sites μεταπώλησης κατακόρυφη άνοδο το 2021;
Οι λαμπερές συνεργασίες
Πολλά οφείλονται -εκτός από τους celebrities που τα φορούν στην καθημερινή τους ζωή, φωτογραφίζονται με αυτά και τα διαφημίζουν- στις συνεργασίες της εταιρείας. Ας αναφέρουμε, ενδεικτικά, αυτή με τον Jaden Smith αλλά και με τα πολύ hip brands Aimé Leon Dore και Stone Island.
Κάθε μία από αυτές τις κυκλοφορίες ξεπουλούσε κατευθείαν, κάνοντας αγαπητή τη New Balance σε ένα παντελώς νέο γι' αυτή αγοραστικό κοινό, που λάτρεψε τα vintage μοντέλα της, όπως το 'μπασκετικό' 550.
Τα εικονικά σχέδια και οι προσιτές τιμές
Μεγάλη βάση πρέπει να δοθεί και στο γεγονός ότι ο σχεδιαστικός πυρήνας της New Balance παραμένει απαράλλαχτος μέσα στον χρόνο. Αν εξαιρέσεις τα sneakers των 'λαμπερών' συνεργασιών της, οι υπόλοιπες κυκλοφορίες έχουν σχεδόν πάντα ως σημεία αναφοράς τα μπασκετικά 550, τα στιβαρά 990, τα preppy 991 ή τα ρετρό 574.
Αυτή η απόφαση είναι συνειδητή και βασίζεται στη λογική του ότι 'αν κάτι είναι καλό, δεν πρέπει να το χαλάς'.
> Διάβασε ακόμα: Η ιστορία πίσω από τα εμβληματικά 574 της New Balance
Κάτι ακόμα. Η New Balance είναι μια εταιρεία που κατά κύριο λόγο διαθέτει sneakers σε εξαιρετικά προσιτές τιμές, με τα περισσότερα lifestyle μοντέλα που φορούν οι stars στον δρόμο να κοστίζουν γύρω στα 100 Ευρώ.
Κατασκευαστική υπεροχή
Φτιαγμένα από premium δέρμα νουμπούκ, εύκαμπτο σουέντ και ανθεκτικό λάστιχο, τα sneakers της αμερικανικής εταιρείας θεωρούνται από τα πιο καλοφτιαγμένα της αγοράς. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά άνετα χάρη στο απαλό προστατευτικό μαξιλαράκι των σολών τους.
> Διάβασε ακόμα: Τα New Balance του Jaden Smith δεν περνούν απαρατήρητα
Όσον αφορά το μέλλον του brand; Οι προβλέψεις είναι θετικές κι αυτό γιατί τα sneakers του έχουν αποκτήσει ένα cult following άνευ προηγουμένου, σε όλα τα age groups.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.