
Η Tod's Academy και τα νέα, συναρπαστικά ταλέντα της
Το project Tod's Regeneration εστιάζει στη βιωσιμότητα και την υποστήριξη των νέων ταλέντων.

Η Tod’s Academy συνεχίζει να υποστηρίζει νεαρά δημιουργικά ταλέντα, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το Istituto Marangoni και τους νέους σχεδιαστές του. Στόχος του project είναι να ερμηνεύσει τους εμπορικούς κωδικούς του brand με βιώσιμο τρόπο.
Το πρόγραμμα Tod's Regeneration
Η βιωσιμότητα και η προώθηση νέων ταλέντων βρίσκονται στο επίκεντρο της δεύτερης συνεργασίας της Tod’s Academy. 20 νέοι σχεδιαστές από το Istituto Marangoni, με έδρα το Μιλάνο και τη Φλωρεντία, οι οποίοι αριστεύουν στην ανώτερη εκπαίδευση στην τέχνη, τη μόδα και το σχέδιο, έχουν αναπτύξει μια σειρά από έργα που ερμηνεύουν εκ νέου τα πιστεύω του οίκου Tod με πράσινο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο.
> Διάβασε ακόμα: Στο μαγεμένο δάσος της νέας καμπάνιας της Kalogirou
Για τον σκοπό αυτό, διεθνούς φήμης μέντορες πρόσφεραν την εμπειρία και τις γνώσεις τους για να καθοδηγήσουν τα νεαρά ταλέντα στο δημιουργικό τους ταξίδι. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναλύσουν τον κόσμο του σχεδιασμού και της παραγωγής και να εξοικειωθούν περισσότερο με τον οίκο Tod’s και τις δεξιότητες των τεχνιτών του.
Δέσμευση προς τη νεότερη γενιά και τη βιωσιμότητα
Με αυτή τη συνεργασία, o ιταλικός οίκος ενισχύει τη δέσμευσή του προς τη νεότερη γενιά, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τη σημασία να δοθεί σε νεαρά ταλέντα η ευκαιρία να υλοποιήσουν επιλεγμένα projects κατά τη διάρκεια της σχεδιαστικής τους διαδρομής.
Η βιωσιμότητα αποτελεί κεντρικό στοιχείο όλων των πρωτοβουλιών που έχει αναπτύξει η εταιρεία εδώ και καιρό, στοχεύοντας σε ένα μέλλον που σέβεται το περιβάλλον και κατέχει ένα ισχυρό work ethic.
> Διάβασε ακόμα: Salvatore Ferragamo: Ένα όμορφο καλοκαίρι γεμάτο ευκαιρίες
H Tod’s Academy είναι ένα εργαστήριο ιδεών στα κεντρικά γραφεία των brands στην περιοχή Marche της Ιταλίας, μια τοποθεσία όπου οι καινοτόμες ιδέες συναντούν την τεχνογνωσία του οίκου Tod’s και όπου οι τεχνίτες συνοδεύουν και βοηθούν τους νέους να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους.
Αυτή η συνεργασία με το Istituto Marangoni ακολουθεί τα βήματα της προηγούμενης συνεργασίας με το Central Saint Martins, University of the Arts του Λονδίνου, το πρώτο success story της Ακαδημίας. Το project παρουσιάστηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2022 στα ψηφιακά κανάλια της Tod’s Academy.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.