
Τι είναι classic; Ίσως απλά ένα παπούτσι
Hogan Traditional, το πολυτελές sneaker τότε και τώρα.
Τι είναι classic; Μια καλή απάντηση μπορεί να βρίσκεται στην πρόταση 'κάτι που δεν έχει σταματήσει να λέει αυτό που έπρεπε να ειπωθεί'. Θα μπορούσε να είναι ένα βιβλίο, θα μπορούσε να είναι μια ταινία, ένα έργο τέχνης ή – γιατί όχι; – θα μπορούσε να είναι απλά ένα παπούτσι. Αυτό το παπούτσι είναι το Hogan Traditional.
Το πρώτο πολυτελές sneaker
Tο 1986 ο οίκος Hogan έκανε τα πρώτα του βήματα προς ένα μέλλον που τότε φαινόταν αδύνατο, αλλά είναι απολύτως φυσικό σήμερα: Ποτέ ξανά δεν είχε δημιουργηθεί ένα πολυτελές sneaker. Καταρρίπτοντας ένα στερεότυπο, η Hogan έθεσε νέους κανόνες και δημιούργησε μια εντελώς νέα κατηγορία.
Η Hogan το έκανε τότε και το κάνει τώρα αντλώντας έμπνευση από το παρελθόν, από την παράδοση, αλλά με προνοητικότητα. Όπως πάντα, το μέλλον της Hogan βρίσκεται στις ρίζες του οίκου, στη συνεχή αναζήτηση ισορροπίας μεταξύ παράδοσης, καινοτομίας και νεωτερικότητας.
Το Traditional, με έμπνευση από το κρίκετ
Το Traditional ήταν το τέλειο παράδειγμα αυτής της προσπάθειας: Με τον λευκό καμβά του υπογραμμισμένο από μια μελί σόλα, genderless, εμπνευσμένο από τον κόσμο του κρίκετ και την ασυνήθιστη κομψότητά του, προορισμένο να γίνει ένα διαχρονικό σύμβολο.
Το project Hogan 3-R
Ένα νέο κλασικό που σήμερα, 35 χρόνια μετά, η Hogan γιορτάζει με μια επανέκδοση με πυρήνα τη βιωσιμότητα- ως μέρος του έργου Hogan-3R, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά φέτος τον Φεβρουάριο.
Η Hogan πραγματοποιεί αυτή τη γιορτή μέσω ενός βίντεο κλιπ με τίτλο (ΟΧΙ) ένα παραδοσιακό γράμμα αγάπης που δεν απευθύνεται σε κανέναν άλλο εκτός από τον πλανήτη Γη.
> Διάβασε ακόμα: Ένα δυνατό περιβαλλοντικό κολάζ για τη Hogan
Το project Hogan-3R γεννήθηκε από αγάπη για τον πλανήτη μας και όποιον ζει σε αυτόν, ένα έργο που βάζει το περιβάλλον στο επίκεντρό του, που συντίθεται τέλεια από τα 3 "R" που το καθορίζουν: Recycle, reuse, reduce (ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, μείωση). Μπορούν εύκολα να προστεθούν άλλες λέξεις-κλειδιά όπως rethink, respect, revolutionize (επανεξέταση, σεβασμός, επανάσταση).
Το Hogan-3R ενσωματώνει τις αξίες στις οποίες πιστεύει η Hogan: Υπεύθυνη καινοτομία, συνειδητή χρήση των πόρων, μείωση της σπατάλης. Ως αποτέλεσμα, η Hogan εισάγει μια συλλογή μοναδικών αντικειμένων, εξαιρετικής ποιότητας, πολύτιμα και διαχρονικά όπως τα παραδοσιακά, που γεννήθηκαν από την καινοτομία αλλά, όπως πάντα, με την εικόνα της κληρονομιάς της Hogan.
Μόνο αγγίζοντας το παρελθόν δημιουργείται το μέλλον. Μόνο έτσι θα προσεγγίσουμε νέες γενιές και θα συνεχίσουμε να γράφουμε νέα κεφάλαια στην ιστορία μας.
Info: Οι συλλογές Hogan διατίθεται στην ομώνυμη boutique Hogan (Αναγνωστοπούλου 4, Κολωνάκι, τηλ. 2111088137) όπως επίσης και στα καταστήματα KALOGIROU.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.